۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۳۳

سرمربی ذوب‌آهن به نشست خبری نرسید؛

محمدی: وظیفه سنگینی در دیدار با نفت داریم/ برای سه امتیاز آمده‌ایم

محمدی: وظیفه سنگینی در دیدار با نفت داریم/ برای سه امتیاز آمده‌ایم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه دیدار سختی برابر نفت دارند گفت: با اینکه تیم قدرتمندی را روبرویمان داریم اما برای کسب سه امتیاز آمده ایم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که مجتبی تقوی به دلیل سفر زمینی ذوب آهن به تهران نتوانسته بود خود را به نشست خبری برساند، اکبرمحمدی مربی این تیم به سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر آمد و در مورد دیدار روز پنجشنبه برابر نفت تهران گفت: شرایط سختی را در هفته گذشته پشت سرگذاشتیم و با شرایط سخت تری به تهران آمدیم.

وی ادامه داد: حریف سرسخت و قدرتمندی را پیش رو داریم که از بازیکنان و کادر فنی خوبی سود می برد. از نفت شناخت خوبی داریم و با وجود مشکلاتی که دشته ایم اما برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت. فاصله ما با تیم نفت 10 پله است و این وظیفه ما را سنگین تر از قبل خواهد کرد. با این حال همه مجموعه ذوب آهن تلاش می کنند تا این تیم بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند.

محمدی خاطرنشان کرد: ما برای کسب سه امتیاز دیدار برابر نفت به تهران آمده ایم و تلاش می کنیم به این مهم دست پیدا کنیم. کارمان سخت است اما تلاشمان را برای موفقیت خواهیم کرد. بعد از این دیدار یک بازی با فولاد داریم که سختی های خاص خودش را دارد و دو بازی هم با استقلال پیش رو داریم.

مربی تیم فوتبال ذوب اهن که سابقه هدایت تیم فوتبال جوانان را هم دارد در مورد کشیدن قلیان برخی بازیکنان تیم زیر 22 سال در اردوی کیش گفت: این رفتار بد در همه سطوح تیم های فوتبال مطرح است و فقط مختص به این تیم نیست. جدا از بد بودن این کار باید به سلامتی بازیکنان هم فکر کرد که با کشیدن قلیان سلامتی شان به خطر می افتد. با این حال امیدوارم این تیم در مسابقات پیش رو موفق باشد.

کد خبر 2210543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha