۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸

یحیی گل محمدی:

ثابت کنند نفت عزیزدردانه فدراسیون است/ نمی‌دانم چوب چه چیزی را می‌خوریم

ثابت کنند نفت عزیزدردانه فدراسیون است/ نمی‌دانم چوب چه چیزی را می‌خوریم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به اینکه برخی عنوان می کنند نفت عزیزدردانه فدراسیون فوتبال است واکنش نشان داد و گفت: چطور این حرف را می زنند. در همین دیدار با پرسپولیس مشخص شد که داور گل صحیح ما را مردود اعلام کرد. کسانی که این حرف را می زنند باید با مدرک ثابت کنند که نفت عزیزدردانه فدراسیون فوتبال است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر ذوب آهن اصفهان که بعدازظهر امروز چهارشنبه در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب به ارزیابی اش از این دیدار پرداخت و گفت: با توجه به شرایطی که ما در بالای جدول داریم این دیدار از حساسیت خاصی برای ما برخوردار است و برای اینکه از جمع مدعیان دور نشویم باید سه امتیاز را بگیریم. البته می دانیم که ذوب آهن هم شرایط خاصی دارد و برای گرفتن سه امتیاز می آید.

وی با تاکید بر اینکه تساوی در دو بازی گذشته برای نفت خوب نیست خاطرنشان کرد: شرایط تیم ها در بالای جدول حساس است و اگر تیمی می خواهد همچنان در جمع مدعیان باقی بماند نباید امتیاز از دست بدهد. ما دو بازی را با تساوی پشت سرگذاشته ایم که برای موقعیت ما خوب نیست. امیدوارم بتوانیم از دیدار روز پنجشنبه سه امتیاز را بگیریم و همچنان در جمع مدعیان باقی بمانیم.

وی در مورد تغییر زمان دیدار این تیم از روز شنبه به پنجشنبه گفت: به هر حال ما تابع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم و این را در عمل هم ثابت کرده ایم. ما چند بازیکن خود را به تیم زیر 22 سال دادیم و هر وقت نیاز بوده از تیم های ملی حمایت کرده ایم. هر چند که نبودن بازیکنان ما به تیم ضربه می زند اما تلاش می کنیم در دیدار برابر ذوب آهن بهتری نتیجه را بگیریم.

گل محمدی در واکنش به این پرسش که برخی عنوان می کنند نفت عزیزدردانه فدراسیون فوتبال است و در برخی موارد اتفاقات به نفع این تیم رخ می دهد گفت: افرادی که این نظر را دارند باید با مدرک ثابت کنند. چطور ما عزیزدردانه فدراسیون فوتبال هستیم اما در همین دیدار اخیر برابر پرسپولیس یک گل صحیح ما را آفساید اعلام کردند؟ شاید به این خاطر است که بعد از این اتفاق ما صدایمان در نیامد و اعتراضی نکردیم.

وی ادامه داد: ما بدون اینکه بخواهیم حاشیه سازی کنیم بازیکنانمان را در اختیار تیم زیر 22 سال قراردادیم اما نمی دانم چرا برخی ها به دنبال حاشیه سازی برای تیم نفت هستند و می خواهند آرامش تیم ما را برهم بزنند. نمی دانم چوب چه چیزی را می خوریم که برخی با ما اینطور برخورد می کنند. شاید هدفشان این است که تیم ما را به حاشیه ببرند.

گل محمدی در پایان خاطرنشان کرد: باید تمام تمرکزمان را روی دیدارهای آینده لیگ بگذاریم تا بتوانیم شرایط فعلی را حفظ کنیم و همچنان جزو تیم های بالای جدول باشیم. ما تیم بی حاشه ای هستیم و تنها به فوتبال و ارائه بازی های قابل قبول فکر می کنیم اما برخی به دنبال اتفاقات دیگری هستند. امیدوارم بتوانیم در ادامه رقابت های لیگ هم نتایج خوبی بگیریم.

کد خبر 2210569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha