۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۳۳

در دهه فجر؛

35 اکیپ پزشکی به روستاهای گیلان اعزام می شود

35 اکیپ پزشکی به روستاهای گیلان اعزام می شود

رشت - خبرگزاری مهر: دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از اعزام 35 اکیپ پزشکی به روستاهای استان و درمان رایگان خانواده های شهدا همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام  علی مقدسیان ظهر چهارشنبه در سومین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان افزود: جشن سالگرد پیروزی انقلاب امسال در تمامی روستاهای استان برگزار می شود.

وی همچنین مسابقه مقاله نویسی ویژه زنان روستایی، به صدا درآوردن زنگ انقلاب در کلیه مدارس روستایی، شرکت عشایر و روستائیان در نماز جمعه، بازدید از خانواده شهدا و برگزاری مسابقات قرآنی ویژه روستائیان را نمونه هایی از برنامه های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر در گیلان معرفی کرد.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از اعزام 35 اکیپ پزشکی به روستاهای استان و درمان رایگان خانواده های شهدا همزمان با دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام مقدسیان در ادامه رگزاری یادواره 10 شهید پیروزی انقلاب اسلامی در روستاهای گیلان را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و افزود: شهید یونسی حسینی رودباری از جمله شهدای انقلاب اسلامی است که یادواره این شهید بزرگوار همزمان با دهه مبارک فجر در روستای آغوزبن رودبار برگزار می شود.

کد خبر 2210597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha