۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴

همزمان با دومین سالگرد سفر رهبری/

15 اکیپ پزشکی رایگان به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام شدند

15 اکیپ پزشکی رایگان به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: همزمان با دومین سالگرد سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی؛ 15 اکیپ پزشکی برای ارائه خدمات رایگان به روستاهای محروم شهرستان راز و جرگلان این استان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه نوزدهم مهر ماه و در دومین سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) این استان، 15 ایکپ پزشکی به مناطق محروم و روستاهای دور افتاده شهرستان مرزی راز و جرگلان اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی در مراسم اعزام این اکیپ های پزشکی، اظهار داشت: هر یک از اکیپ‌های پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، دارویار، آموزشیار و راننده است.

سرهنگ رمضان موفق با بیان این که این اکیپ ها شامل دو تیم متخصص اطفال و یک تیم متخصص زنان نیز هستند، اضافه کرد: هدف از اعزام این تیم های پزشکی درمان و ویزیت رایگان بیماران نیازمند در مناطق محروم و دورافتاده است.

به گفته مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی اعزام این تیم های درمانی به مناطق محروم  به همت بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی و با همکاری نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بجنورد، بیمارستان تأمین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر و مرزبانی خراسان شمالی صورت گرفته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نوزدهم مهر ماه سال 91 به خراسان شمالی سفر کردند و در مدت حضور هشت روزه خود در این استان، علاوه بر دیدار و سخنرانی در جمع مردم بجنورد، به شهرستان های اسفراین و شیروان نیز سفر کرده و در جمع مردم ولایت مدار این دو شهرستان هم به ایراد سخن پرداختند.

کد خبر 2387033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha