۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۹

سردار صدیقی:

210 اکیپ پزشکی به مناطق محروم استان مرکزی اعزام می شوند

210 اکیپ پزشکی به مناطق محروم استان مرکزی اعزام می شوند

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه روح الله با شاره به نقش بسیج در حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام گفت: عزت و افتخار کشور مرهون تفکر و فرهنگ بسیجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی صدیقی ظهر دوشنبه در همایش بسیج سازندگی سپاه روح الله که در کانون بسیج اراک برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج میراث انقلاب و امام(ره) است و امروز عزت و افتخار کشورمان در دنیا به برکت خون شهدا و ایثارگری دلیرمردان بسیجی است.

وی به خدمات بسیجیان درطول هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی اشاره کرد و گفت: نقش بسیجیان در ایجاد امنیت ملی، مقاومت در دوران دفاع مقدس ،سازندگی و علم آموزی انکار ناپذیر است.

فرمانده سپاه روح الله در ادامه ترویج اقتصاد مقاومتی را یکی از راهکارهای موثر ایران اسلامی در رسیدن به خودکفایی و استقلال دانست و گفت: ارائه راهکارهای مناسب و استفاده از تمامی پتانسیل های داخلی از عوامل مهم در راه ناکام گذاشتن دشمنان در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدن به خودکفایی است.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد ،بسیج 13 هزار و 817 نفر توسط سازمان بسیج دانش آموزی، رنگ آمیزی، دیوار نویسی و زیباسازی 96 هزار و 526 مترمربع از مدارس استان، نوسازی و بازسازی 2هزار و 869 میز و صندلی در 166 مدرسه، ساخت 24 واحد خانه عالم در سطح استان و توزیع 73 هزار قطعه مرغ بومی در روستاهای استان مرکزی از جمله این اقدامات تلقی می شود.

210 اکیپ پزشکی به مناطق محروم استان مرکزی اعزام می شوند

سرهنگ حاتمی پور، تخصیص وام به بخش های کشاورزی از محل منابع هشت  میلیارد تومانی، تولید و پرورش قارچ و شیلات، جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم در بحث کمک به مردم سوریه و عتبات عالیات را از دیگر اقدامات سپاه روح ا...استان مرکزی در راستای کمک به دولت و محرومیت زدایی از مناطق محروم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری 210 اکیپ پزشکی به مناطق محروم استان مرکزی اعزام خواهند شد، اظهار داشت: تاکنون 84 اکیپ پزشکی به مناطق محروم استان مرکزی اعزام و بالغ بر 2 هزار نفر به صورت رایگان ویزیت شده اند.

سرهنگ حاتمی پور خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و تبیین گفتمان ولایی، افزایش و مصرف تولیدات داخلی، کادرسازی برای نظام و رسیدن به خودکفایی و استقلال جمهوری اسلامی ایران از اهداف سپاه روح ا...استان مرکزی بشمار می رود.

فرهنگ سازی و تبیین گفتمان ولایت، افزایش و مصرف تولیدات داخلی، کادرسازی برای نظام و رسیدن به خودکفایی و استقلال را از اهداف سپاه روح الله عنوان کرد.

کد خبر 2182574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha