۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۱

صدیقی تاکید کرد:

برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان

برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه روح الله گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی یکی از راه های مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی صدیقی ظهر روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگي و پشتيباني بسيج دانش آموزي و فرهنگيان استان افزود: هدف از برگزاری این طرح ها  توانمند سازی فرهنگیان و دانش آموزان برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی با بیان اینکه حماسه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باید برای دانش آموزان این نسل روایت شود گفت: یکی از راه های نشان دادن حماسه هشت سال جنگ که توسط جوانان رقم خورد بازدید دانش اموزان این نسل از مناطق جنگی است.

سردار صدیقی اردوهای راهیان نور را گامی اساسی در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار، شهادت و فداکاری دانست و تصریح کرد: این اردوهای معنوی و زیارت سرزمین نور عامل مهمی در ایجاد تغییرات بنیادین در رفتارهای دانش آموزان و هدایت به سمت ارزش های اسلامی و الهی به شمار می رود.

رئیس آموزش و پرورش استان مرکزی نیز بیان نمود: دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی، با تأسی‌ از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، با روحیه ای جهادی و ‌با امید و نشاط برای ساختن ایران اسلامی، در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش مضاعف می نماید.

سیف الله کریم زاده در پایان افزود: هدف از این برنامه ها گامی اساسی در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری دانست.

گفتنی است جلسه ستاد هماهنگي و پشتيباني بسيج دانش آموزي و فرهنگيان استان با محورهاي اروهای راهیان نور ،مجمع آینده سازان بسیج دانش آموزی ، همایش خادمین شهدا، طرح هادیان بصیر ، طرح مشکات و سفیران نجابت با حضور فرمانده سپاه روح الله و رئیس آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین و کارشناسان در ستاد فرماندهی سپاه روح الله برگزار شد.
 

کد خبر 2200099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha