۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۳۶

محمدرضا ساکت:

160میلیارد تومان از حق پخش می‌خواهیم/ با دست پر به استقبال لیگ می‌رویم

160میلیارد تومان از حق پخش می‌خواهیم/ با دست پر به استقبال لیگ می‌رویم

مشاور عالی سازمان لیگ با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای فصل آینده مد نظر قرار گرفته است تاکید کرد: تلاش ما این است دست کم 160 میلیارد تومان حق پخش تلویزیونی دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ساکت در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: ما یک رویکرد جدید را در سازمان لیگ مد نظر قرار داده ایم. یک اتفاق فکر در سازمان لیگ تشکیل داده ایم تا از نظرات کارشناسان استفاده کنیم. با این حال مهمترین مسئله برای ما پیگیری حقوق معنوی و مادی باشگاه‌های فوتبال کشور است.

وی افزود: فوتبال ما از نظر مالی دارای ظرفیت مالی بالایی است که برای فصل 94 - 93 از حالال اقدامات اولیه را انجام داده‌ایم و از یک ماه قبل نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی نوشتیم تا در خصوص بودجه فوتبال تکلیف را روشن کنند. ضمن اینکه از حالا به فکر گرفتن حق پخش تلویزیونی برای فصل بعد هستیم و می خواهیم دست کم 160 میلیارد تومان را از صدا و سیما بابت حق پخش تلویزیونی دریافت کنیم چرا که می‌دانیم باشگاههای ما با چالش‌های اقتصادی زیادی مواجه خواهند شد.

مشاور عالی سازمان لیگ به تلبیغات محیطی استادیوم ها نیز اشاره کرد و گفت: تبلیغت محیطی را برای سال آینده به مزایده می‌گذاریم که اگر پیمانکار قبلی برنده شد با آن ادامه خواهیم داد در غیر اینصورت با هر شرکتی که شرایط بهتری داشته باشد قرارداد می‌بندیم.

ساکت ادامه داد: یک نکته مهمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بر آن تاکید ویژه دارد استاده از حقوق اپراتورهای تلفن همراه است که در گام اول با شرکت همراه اول قرارداد بستیم و به زودی نیز با ایرانسل قراردادی منعقد خواهیم کرد. در واقع ما می‌خواهیم که با دست پر به استقبال فصل جدید لیگ برتر می‌رویم و به دنبال چندین میلیارد تومان درآمدزایی هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی لیگ برتر گفت: قصد داریم لیگ های یک، دو و سه را کوچکتر و با کیفیت‌تر کنیم و برای جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا نیز برنامه شفاف داریم. به دنبال این هستیم تا تقویم هفتگی فصل آینده را اعلام کنیم و از حالا نیز تاریخ فصل نقل و انتقال و قرعه کشی لیگ را هم مشخص کرده‌ایم.

 

 

 

 

کد خبر 2210621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha