۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۲۹

فرکی تاکید کرد:

بازی با پرسپولیس شاه‌ماهی مسابقات لیگ بود/ پرونده این بازی را بستیم

بازی با پرسپولیس شاه‌ماهی مسابقات لیگ بود/ پرونده این بازی را بستیم

خوزستان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بازی تیمش با پرسپولیس، شاه‌ماهی مسابقات بوده است، گفت: با سوت پایان مسابقه، پرونده این بازی را بستیم و به فکر موفقیت‌های بعدی خودمان هستیم تا هواداران فولاد را در سراسر جهان خوشحال کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر از اهواز، حسین فرکی در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس تهران اظهار داشت: بازی بسیار زیبایی بود و شاید این بازی یکی از بهترین دیدارهای ما در این فصل باشد. به نظرم این مسابقه برای ما شاه ماهی بازی‌های لیگ بود.

وی ادامه داد: تیم ما در برابر تیم بزرگ پرسپولیس موقعیت‌های خوبی را داشت و بازیکنان ما در زمین صرفنظر از نام این تیم، تلاش زیادی برای گلزنی کردند.

فرکی خاطرنشان کرد: در این بازی به خوبی توانستیم سه امتیاز از دست رفته بازی رفت را جبران کنیم ولی هنوز اهداف بزرگتری پیش رو داریم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه تیمش در این بازی بر خلاف روند مسابقه گل خورده است، یادآور شد: ولی بازیکنان ما ناامید نشدند و توانستند بلافاصله گل خورده را جبران کنند. با توجه به صحبت‌هایی که بین دو نیمه با بازیکنان داشتیم، نیمه دوم را کوبنده آغاز کردیم.

وی در ادامه گفت: بازیکنان ما به دور از هرگونه استرس و صرفنظر از نام تیم حریف و بدون در نظر گرفتن جایگاه خود در جدول تنها به پیروزی در این بازی فکر می‌کردند.

فرکی تاکید کرد: از هواداران فولاد تشکر ویژه داریم که در این بازی برای ما سنگ تمام گذاشتند. احساس می‌کنم این پیروزی به خوزستانی‌ها چسبید و امیدوارم در بازی‌های آینده هم آنها را خوشحال کنیم.

سرمربی فولاد گفت: با سوت پایان مسابقه، پرونده این بازی را بستیم و به فکر موفقیت‌های بعدی خودمان هستیم تا هواداران فولاد را در سراسر جهان خوشحال کنیم.

فرکی درباره وضعیت پادوانی بازیکن برزیلی تیمش هم تصریح کرد: این بازیکن در این بازی هم نتوانست برای ما بازی کند. زیرا یک کارشکنی از جانب باشگاه کویتی انجام شده که ما در حال پیگیری آن هستیم تا بتوانیم از این بازیکن سریعتر استفاده کنیم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز شنبه موفق شد تیم پرسپولیس را با نتیجه 2 بر یک در اهواز شکست بدهد.

کد خبر 2210659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha