۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۴۶

حواشی فولاد خوزستان - پرسپولیس/

دستگیری جاعلان در ورزشگاه الغدیر/ "مکانی" با یک خبرنگار درگیر شد

دستگیری جاعلان در ورزشگاه الغدیر/ "مکانی" با یک خبرنگار درگیر شد

اهواز - خبرگزاری مهر: بازی دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس در حالی در هوای بارانی اهواز برگزار شد که وجود بازار سیاه بلیت یکی از موارد منفی آن بود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، ظهر شنبه دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت اهوازی ها این بازی حساس را با نتیجه دو بر یک به سود به پایان بردند.

* فولاد با این پیروزی موقتا به صدر جدول رسید و در صورت شکست استقلال تهران در تهران در برابر دیگر تیم اهوازی یعنی استقلال خوزستان به صدرنشینی خود ادامه خواهد داد.

* بارش نم نم و زیبای باران در اهواز طراوات خاصی به این بازی بخشیده بود. ضمن اینکه وزش باد نسبتا شدید در ورزشگاه حرکت توپ را در مقاطعی برای بازیکنان مشکل ساز کرده بود. در این بین به علت وزش باد شدید تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین از جا کنده شدند.

* ورزشگاه الغدیر اهواز امروز امتحان سختی پس داد زیرا ورزش باد و بارش باران می توانست مشکلات پنهان این ورزشگاه تازه تاسیس را برای همگان عیان کند.

* هواداران برای حضور در این بازی مشکل خاصی نداشتند و به علت باز بودن اغلب درهای ورزشگاه تازه تاسیس الغدیر اهواز ورود آنها بدون مشکل خاصی صورت گرفت هر چند پارکینگ های ورزشگاه به سرعت تکمیل شد و برخی هواداران که با خودروی شخصی به محل بازی آمده بودند مجبور شدند خودروهای خود را در اتوبان کیانشهر پارک کنند.

* هواداران پرسپولیس که تقریبا اندکی از نیمی از ورزشگاه را به اشغال خود درآورده بودند بارها محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه را مورد تشویق قرار دادند و از سویی دیگر آنها علیه تیم استقلال تهران نیز شعارهایی سردادند.

* نکته جالب توجه این بازی تشویق غلامرضا رضایی مهاجم ابتدای فصل پرسپولیس و فعلی تیم فولاد خوزستان از سوی هواداران پرسپولیس تهران بود. آنها همچنین به شدت علی دایی سرمربی خود را تشویق می کردند و شعارهایی در حمایت از وی سرمی دادند.

* فرزاد حاتمی مهاجم ابتدای فصل فولاد و فعلی پرسپولیس در ابتدای فولاد به سمت مربی سابق خود حسین فرکی نرفت تا ثابت کنند بابت بازی ندادن وی در فولاد از وی ناراحت است. همچنین حاتمی از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* مهرداد پولادی بعد از 25 هفته دوری از امروز برای اولین بار در فهرست 18 نفر فولاد قرار گرفت.

* وقتی فولاد خوزستان گل تساوی را درون دروازه پرسپولیس وارد کرد، سوشا مکانی دروازه بان تیم اهوازی به شدت به ابراز احساسات پرداخت که در این بین درگیری لفظی شدیدی به خبرنگار واحد مرکزی خبر پیدا کرد. شدت درگیری باعث دخالت مسئول زمین نیز شد.

* حدود 30 هزار نفر از این بازی دیدن کردند به گونه ای که ورزشگاه الغدیر اهواز برای اولین بار در طول عمر خود شاهد حضور این تعداد بالای هوادار بود.

* بازار سیاه بلیت باز هم در ورزشگاه الغدیر اهواز به راه افتاد این در حالی بود که این ورزشگاه به اندازه کافی گنجایش حضور هواداران را داشت. فروش بلیت های 5 هزار تومانی این بازی تا مرز 30 هزار تومان هم رسیده بود که این مورد از نکات منفی این بازی به شمار می رود.

* همچنین برخی دلالان اقدام به اسکن کردن کارت ویژه VIP ورزشگاه و فروش آن بین هواداران می کردند که از سوی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان دستگیر و تحویل مقامات یگان ویژه شدند.

کد خبر 2212306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha