۱۹ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۰۱

گل محمدی تاکید کرد:

می‌توانستیم برنده باشیم/ ذوب‌آهن بازیکنان باهوشی دارد

می‌توانستیم برنده باشیم/ ذوب‌آهن بازیکنان باهوشی دارد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از عملکرد بازیکنانم در بازی با ذوب آهن با وجود شکست و از دست دادن سه امتیاز راضی هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از شکست تیم فوتبال نفت تهران برابر ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جانداری بود. به ذوب آهن به خاطر این برد تبریک می‌گویم. ما می‌توانستیم در این دیدار برنده باشیم ولی متاسفانه از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم.

وی افزود: ذوب آهن فقط سه بار حمله کرد و توانست از یکی از فرصت‌هایش به گل برسد. باید بگویم ذوب آهن از بازیکنان باهوش و حرفه‌ای بهره می‌برد و از این هوش‌شان هم به نحو احسن استفاده کردند.

سرمربی تیم نفت خاطرنشان کرد: نیمه دوم مسابقه کاملا در اختیار ما بود و فرصت‌های زیادی داشتیم که به گل برسیم ولی فکر می‌کنم نبود دو مهاجم تمام کننده یعنی رضا و هادی نوروزی باعث شد تا در امر گلزنی ضعیف عمل کنیم. تیم ما جوان و آینده دار است. امید زیادی به بازی‌های بعدی داریم و سعی می‌کنیم این شکست را جبران کنیم. در این مسابقه هم با وجود شکست، در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم.

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نفت تهران امروز پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به اتمام رسید.

کد خبر 2211193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha