۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱

احمدی خبر داد:

دستگیری مجرمانی با کلکسیونی از جرائم در استان مرکزی/ نجات جوان از حمله گرگ

دستگیری مجرمانی با کلکسیونی از جرائم در استان مرکزی/ نجات جوان از حمله گرگ

اراک - خبرگزاری مهر: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي از دستگیری سه مجرم خبر داد که کلکسیونی از جرائم را در پرونده خود دارند و به 42 فقره جرم اعتراف کرده اند.

به گزارش خبرنگار  مهر سرهنگ رضا احمدي در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره افزود: با توجه به افزايش سرقت از منازلي كه خالي از سكنه بودند، اكيپي مجرب از كارآگاهان بعد از تحقيقاتي گسترده و در تلاش هايي شبانه روزي سارقان را شناسايي كردند.

 وي ادامه داد: با شناسايي مخفيگاه سارقان طي هماهنگي با دستگاه قضايي ماموران وارد مخفيگاه آنان شده و 2 نفر سارق را در حين استعمال ماده مخدر شيشه دستگير کردند.

سرهنگ احمدی، افزود: سارقان در اعترافات خود به 30 فقره سرقت منزل و مغازه در شهر اراك اعتراف کردند.

سرقت از 12 منزل

وی به دستگيري ديگر سارق حرفه اي در عملياتي پليس در مركز استان نيز اشاره داشت و تصريح كرد: در عملياتي ديگر ماموران پليس آگاهي استان موفق شدند سارق حرفه اي را كه در مركز استان اقدام به 12 فقره سرقت منزل كرده بود، دستگير و برخي از اموال مسروقه را از وي كشف و به مالباختگان تحويل دادند.

احمدی با اشاره به ارجاع پرونده متهمان دستگير شده به دستگاه قضايي به اشرافيت و قاطعيت پليس در ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با سارقان تاكيد و از همراهي و مساعدت شهروندان در طرح هاي انتظامي تقدير کرد و خواستار مشاركت هاي مردمي در ايجاد محيط آرام شهر خود شد.

رئییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان مرکزی در ادامه، به نجات جوانی از دام گرگ در خنداب خبر داد و گفت: با حضور به موقع پليس خنداب جوانی که مورد حمله یک قلاده گرگ قرار گرفته بود نجات یافت.

نجات جوان از دست گرگ

 به گفته وی، این جوان که شب گذشته مورد حمله يك قلاده گرگ قرار گرفته بود، با حضور به موقع گشت انتظامي پاسگاه جاورسيان شهرستان خنداب استان مركزي نجات يافت.

بنا به گزارشات پليس، ساعت 22 شب گذشته، ماموران انتظامي پاسگاه جاورسيان حين گشت زني در حومه شهر متوجه فريادي از بيابان هاي اطراف شده كه سريعا براي بررسي به سمت صدا حركت کردند.

 سرهنگ حسنی گفت: با نزديك شدن ماموران به محل، جواني 18 ساله در حالي که نفسهايش به شماره افتاده بود خود را به نيروهاي پليس رساند؛ بعد از لحظاتي ماموران متوجه حمله يك قلاده گرگ سفيد رنگ به وي شدند در نتيجه جوان را به سمت خودروي سازماني انتقال داده و گرگ را با اقدام لازم از محل متواري کردند.

وی همچنین دستگیری تزیع کننده مواد مخدر صنعتی در کمیجان، افزایش 96 درصدی کشفیات سرقت در محلات، و کشف دو تن آرد قاچاق در آشتیان را از دیگر اقدامات روزهای ایخر نیروی انتظامی استان دانست.

کد خبر 2212950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha