۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹

شمس خرم آبادی خبر داد:

اجرای 122 پروژه گازرسانی به روستاهای لرستان

اجرای 122 پروژه گازرسانی به روستاهای لرستان

خرم آباد - خبرگزاری مهر: سرپرست شرکت گاز استان لرستان از در دست اجرا بودن 122 پروژه گازرسانی به روستاهای این استان خبر داد.

حشمت الله شمس خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر کار گازرسانی به 122 روستای استان لرستان از سوی شرکت گاز لرستان در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 400 روستای لرستان دارای نعمت گاز هستند افزود: طی سالجاری نیز 65 روستای لرستان از نعمت گاز بهره مند شده اند.

سرپرست شرکت گاز استان لرستان با اشاره به در دست اجرا بودن 122 پروژه گازرسانی روستایی عنوان کرد: همچنین کار مطالعات گازرسانی به 30 روستای دیگر لرستان نیز انجام شده که در مرحله انتخاب پیمانکار هستند.

شمس خرم آبادی با بیان اینکه بر اساس قانون روستاهایی که در 15 کیلومتری خطوط گاز هستند کار گازرسانی به آنها انجام می شود ادامه داد: با این وجود روستاهایی که فاصله بیشتری با خطوط انتقال گاز دارند نیز از سوی شرکت گاز لرستان یا گاز رسانی شده اند و یا در حال گاز رسانی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویتهای شرکت گاز لرستان گاز رسانی به روستاهای مناطق سردسیر استان است افزود: همچنین اولویت گاز رسانی با روستاهایی است که دارای طرح هادی هستند.
 

کد خبر 2213433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha