۲۳ دی ۱۳۹۲، ۲۱:۰۷

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال؛

پیروزی دبیری در هفته توقف گیتی پسند، شرکت حفاری و میثاق

پیروزی دبیری در هفته توقف گیتی پسند، شرکت حفاری و میثاق

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی دبیری و تحکیم جایگاه این تیم در صدر جدول، برتری شهید منصوری و توقف گیتی پسند، شرکت حفاری و میثاق تهران پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز دوشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد که در یکی از مسابقات این هفته، تیم صدرنشین دبیری تبریز به مصاف یکی از تیم‌های همشهری خود یعنی شهرداری رفت. دبیری که در این مسابقه وحید شمسایی را به خاطر محرومیت در زمین مسابقه در اختیاز نداشت، با حساب 5 بر 2 شهرداری را شکست داد.

در دیگر بازی این هفته، تیم دوم جدول یعنی گیتی پسند اصفهان در تهران برابر میزبانش تیم تاسیسات دریایی با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد. این مسابقه تقابل مربیان پیشین تیم ملی بود که امروز به کار خود در رده باشگاهی ادامه می‌دهند. فاصله گیتی پسند با دبیری هفته گذشته به چهار امتیاز رسیده و حالا با توقف گیتی پسند و پیروزی دبیری، این اختلاف 6 امتیاز شد.

تیم شرکت حفاری در خانه برابر  ماهان تندیس قم متوقف شد اما به خاطر توقف میثاق در زمین زمزم اصفهان، همچنان در رده سوم باقی‌ماند. البته شهید منصوری با پیروزی خانگی برابر فرش آرای مشهد و به لطف تفاضل گل توانست رده چهارم را از آن خود کرده و میثاق را به رده پنجم بفرستد.

نتایج کامل مسابقات هفته شانزدهم به شرح زیر است:
* شهید منصوری 4 - فرش آرای مشهد 2
* دبیری تبریز 5 - شهرداری تبریز 2
* تاسیسات دریایی 2 - گیتی پسند 2
* شرکت حفاری 4 - ماهان تندیس قم 4
* زمزم اصفهان 2 - میثاق تهران 2
* هلال احمر تبریز 4 - پتروشیمی ماهشهر 5
* شهرداری ساوه 5 - راه ساری یک

کد خبر 2213972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha