۲۴ دی ۱۳۹۲، ۸:۵۵

در نشست هیات اجرایی مصوب شد؛

ارسال نامه سازمان بازرسی کل کشور به اعضای مجمع کمیته المپیک

ارسال نامه سازمان بازرسی کل کشور به اعضای مجمع کمیته المپیک

نامه سازمان بازرسی کل کشور که بر اساس آن حضور افراد بازنشسته، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس در انتخابات کمیته ملی المپیک منع شده، امروز برای 62 عضو مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز دوشنبه به منظور انجام آخرین بررسی‌های لازم برای برگزاری مجمع انتخاباتی تشکیل جلسه دادند. در این نشست به غیر از مهدی کرباسچیان سایر اعضای هیات اجرایی حضور داشتند.

این نشست در حالی تشکیل شد که سازمان بازرسی کل کشور روز گذشته طی نامه ای دوباره به کمیته ملی المپیک تاکید کرد که حضور افراد بازنشسته، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس در انتخابات کمیته ملی المپیک (به جز نایب رئیسی و هیات اجرایی) منع قانونی دارد. ضمن اینکه روسای فدراسیون‌ها نیز که برای هیات رئیسه کاندیداها شده‌اند، در صورت رای آوردن باید از سمت فعلی خود استعفا دهند.

بر این اساس و با توجه به موقعیت بسیاری از کاندیداهای کمیته ملی المپیک، در نشست امروز مقرر شد نامه سازمان بازرسی کل کشور عیناً برای 62 عضو مجمع ارسال شود تا هر یک از آنها در صورت داشتن مشکل بتوانند شخصاً برای برطرف کردن آنان اقدام کنند.

سیدمهدی هاشمی در جمع خبرنگاران این موضوع را تایید کرد.

کد خبر 2214054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha