۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱

زین العابدینی با مهر عنوان کرد:

اجرای طرح مهر تندرستی در استان همدان/ اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم

اجرای طرح مهر تندرستی در استان همدان/ اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم

همدان - خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اجرای طرح مهر تندرستی همزمان با میلاد خجسته نبی مکرم اسلام(ص) به صورت هماهنگ با سراسر کشور، در استان همدان خبر داد.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش در استان همدان همزمان با سراسر کشور در سالروز ولادت پیامبر اعضم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در 29 دی ماه به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: در این طرح موضوعاتی از قبیل پرداخت هزینه های دارو، معالجه و مداوای بیماران بی بضاعت،مخارج جاری بیمارستان، تجهیز بیمارستان ها و درمانگاه ها و همچنین بهداری ها در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز داشت: با توجه به رشد روز افزون هزینه های درمانی که امروزه شاهد آن هستیم  ایجاد موقوفاتی با نیات کمک به درمان بیماران بی بضاعت و کم توان و تجهیز بیمارستان ها برای این مهم، در جامعه امروز بسیار مورد نیاز است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه این طرح با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان های استان به انجام خواهد رسید اظهار داشت: اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران نیازمند و قراردادن دارو به صورت رایگان در اختیار بیماران از جمله اقدامات این طرح خواهد بود.

حجت الاسلام حاجی زین العابدینی با بیان اینکه یکی از نمونه های مهم و تأثیر گذار در مسئله بهداشت و درمان رایگان بیماران در شهرستان ملایر وجود دارد، عنوان کرد: ایجاد چنین موقوفاتی در دیگر مناطق استان همدان نیز می تواند به رشد هماهنگ و مؤثر بهداشت و ارتقاء سلامت جامعه بسیار کمک رساند.

کد خبر 2214134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha