۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵

در راستاي كمك به بيماران استان/

همايش مهر تندرستي در بجنورد برگزار شد

همايش مهر تندرستي در بجنورد برگزار شد

بجنورد- خبرگزاري مهر: مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي گفت: همايش ملي مهر تندرستي در راستاي كمك به بيماران بي بضاعت اين استان در محل امامزاده سيدعباس بن موسي بن جعفر(ع) بجنورد برگزار شد.

حجت الاسلام سيف الله سهرابي در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجراي طرح ملي مهر تندرستي در خراسان شمالي، اظهار داشت: اين جشنواره همزمان با ميلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در محل شبستان فاطمه الزهرا(س) امامزاده سيدعباس بن موسي بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامي امام رضا(ع) برگزار شد.

وي با بيان اين كه هدف از اجراي اين طرح اجراي نيات واقفين در راستاي كمك به بيماران بي بضاعت در زمينه درمان و تامين هزينه هاي بستري و دارو اين بيماران بود، افزود: در اين مراسم كه به صورت هماهنگ در سطح كشور برگزار مي شد، به آثار وقف در جامعه علي الخصوص در بخش درمان پرداخته شد.

حجت الاسلام سهرابي اضافه كرد: طرح مهر تندرستي، برنامه اي مداوم در راستاي هدايت واقفين به سمت وقف در حوزه بهداشت و درمان محسوب مي شود و مواردي از جمله شناسایی افراد مستحق، ایجاد وحدت رویه در خراسان شمالي براي اجراي درست نيات واقفين اين بخش و ساماندهي اين نيات، هدايت وقف هاي جديد به اين بخش، ترغيب و تشويق واقفين براي كمك به بيماران بي بضاعت و كم بضاعت، تلاش براي اجراي وقف در بخش تجهيزات پزشكي مراكز درماني وقفي و خيريه، اطلاع رساني در مورد آثار وقف در بخش بهداشت و درمان و ... از اهداف اجراي اين طرح ملي به شمار مي رود.

به گفته وي در كنار اجراي نيات خير واقفين، سازمان اوقاف و امور خيريه نيز حمايت ها و كمك هاي نقدي خود را براي تامين هزينه هاي درمان، دارو و بستري بيماران كم بضاعت و بي بضاعت ارائه مي كند.

کد خبر 2217661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha