۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۴۴

شریعتمداری خبر داد:

سامانه تلفنی 111 پل ارتباطی مطالبات مردم با رئیس جمهور

سامانه تلفنی 111 پل ارتباطی مطالبات مردم با رئیس جمهور

اهواز – خبرگزاری مهر: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مطالبات و نامه های مردمی از طریق سامانه تلفنی 111 درج و پیگیری می شود.

محمد شریعتمداری در حاشیه استقبال مردمی از حجت الاسلام روحانی در مصلای نماز جمعه اهواز به خبرنگار مهر گفت: سرنوشت نامه هایی که از جانب مردم در این سفر به رئیس جمهور نوشته می شود از طریق این سامانه ثبت و پیگیری می شود.

وی افزود: سامانه 111 مسیر ارتباطی مناسبی میان مردم و رئیس جمهور است که می تواند دسترسی مردم به مطالبات شان را آسان سازد که البته این بهترین مسیر است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این که به تمامی نامه ها ترتیب اثر داده خواهد شد، تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که هیچ نامه ای بی جواب نخواهد ماند و البته در چارچوب قانون به این درخواست ها رسیدگی می شود.

شریعتمداری اضافه کرد: با وجود سامانه تلفنی 111 به عنوان یکی از مظاهر دولت الکترونیک نیازی نیست که مردم خود را به زحمت بیاندازند چون با این کار می خواهیم  پشتیبان کرامت واقعی مردم باشیم و این را احترام واقعی به مردم می دانیم.

وی در پاسخ به این که چگونه به نامه های دریافتی رسیدگی می شود، گفت: این نامه ها پس از دریافت دسته بندی و به مسئولان مرتبط برای رسیدگی های بعدی ارائه می شود.

 

کد خبر 2214515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha