۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۱۴

منصور پورحیدری در گفتگو با مهر:

صدرنشینی دلیل نمی‌شود دنبال برد نباشیم/ در این دو سال مسایل حاشیه‌ای به وجود آمده است

صدرنشینی دلیل نمی‌شود دنبال برد نباشیم/ در این دو سال مسایل حاشیه‌ای به وجود آمده است

رئیس کمیته فنی و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه مسایل حاشیه‌ای روی کیفیت دربی تاثیر منفی می‌گذارد تاکید کرد: استقلال صدرنشین لیگ است ولی این دلیل نمی‌شود که در دربی به دنبال برد نباشیم.

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال در آستانه دربی بیان کرد: شرایط تیم از نظر روحی و فنی خیلی خوب  است. تیم در این بازی‌های اخیر نتیجه گرفته و در صدر جدول به ثمر می‌رسد. بازیکنان مصدوم تیم یعنی غلام‌نژاد و اولادی به تمرینات بازگشتند و تنها جمشیدیان را در اختیار نداریم. در تمرینات روزهای گذشته هم بازیکنان کاملا با نشاط و سرحال کار را پی گرفتند.

وی در خصوص مسایل حاشیه‌ای اخیر بین دو تیم گفت: من اصلا این اتفافات را تایید نمی‌کنم و این باعث شده تا شرایط خوبی را شاهد نباشیم. هر چقدر حواشی کمتر باشد روز جمعه بازی بهتری را شاهد خواهیم بود. من نمی‌دانم که چرا جدیدا این مسایل اتفاق می‌دهد. قبلا اینطوری نبوده و بازیکنان احترام یکدیگر را داشتند و مسایل اینچنینی را شاهد نبودیم.

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال اضافه کرد: ما با بازیکنان در این باره صحبت کرده‌ایم که دنبال مسایل حاشیه‌ای نباشند. قلعه‌نویی هم به طور مرتب با بازیکنان صحبت می‌کند که دنبال کری خواندن و این جور مسایل نداشته باشند تا با آرامش در دربی حاضر شوند.

پورحیدری در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال در این بازی به کسب یک امتیاز راضی است، گفت: گرفتن یک امتیاز بهتر از نگرفتن امتیاز در دربی است. هر چند که کسب سه امتیاز در دربی تاثیرگذار خواهد بود. البته این را بگویم که صدرنشینی ما باعث نمی‌شود که در دربی به دنبال برد نباشیم. قلعه‌نویی همیشه دنبال بازی تهاجمی بوده و در دربی هم با تاکتیک هجومی تیم را به میدان می‌فرستد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با حواشی اخیر می‌توان انتظار یک بازی خوب را از دو تیم داشت، بیان کرد: فکر می‌کنم که اگر در دو سه روز باقی مانده آرامش حفظ شود می‌توانیم یک بازی تاکتیکی را از دو تیم شاهد باشیم.

 

 

کد خبر 2214669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha