۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۴۲

اسماعیل حسن‌زاده:

در کنار فوتبال ایرانی باید اخلاق فرهنگی را در سال جام جهانی بروز دهیم

در کنار فوتبال ایرانی باید اخلاق فرهنگی را در سال جام جهانی بروز دهیم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون درباره تمهیدات کمیته انضباطی در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده در این باره گفت: با مدیر عاملان باشگاه‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال صحبت کردیم و علی‌رغم اینکه در این چند روز بیانه علیه هم صادر کرده بودند، مذاکره کردیم و قرار شد تا کنفرانس مطبوعاتی مشترک برگزار کنند تا آرامش لازم برای مسابقه فراهم و سوء تفاهم ها نیز برطرف شود.

وی در ادامه بیان کرد: معمولا در مسابقه استقلال و پرسپولیس که به هر دلیلی نماد کمی و کیفی فوتبال ایران و حضور پر تعداد تماشاگران است باید شرایطی فراهم شود که بازی به بهترین نحو برگزار شود ضمن اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز این بازی را زیر نظر دارد و برای فوتبال ایران مفید خواهد بود بر همین اساس تمهیداتی را برای این بازی در نظر گرفته‌ایم تا در کنار فوتبال ایرانی اخلاق فرهنگی و اسلامی خود را در سال جام جهانی بروز دهیم.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: تیم داوری، ناظر داوری، ناظر بازی و دیگر مقامات در این بازی حضور داشته و اگر شرایطی پیش آید حتما از سوی این افراد گزارش می‌شود و ما نیز نظارت دقیقی بر روی این بازی خواهیم داشت.

ضمن اینکه جلسات خوب فرهنگی با مسئولان فرهنگی دو تیم پرسپولیس و استقلال انجام شده و امیدوارم تماشاگران دوتیم فقط تیم‌های خود را تشویق کنند و دو مدیر عامل با برگزاری نشست مطبوعاتی مشترک، خط قرمزی بر روی تمامی حواشی و تشنج‌ها را بگیرند. البته هرگونه خطا و عمل غیر ورزشی از سوی ورزشکاران و یا تماشاگران تیم‌ها رخ دهد قطعا با برخورد شدید انضباطی مواجه می‌شوند.

کد خبر 2215339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha