۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴

پنجعلی در گفتگو با مهر:

قلعه‌نویی در دربی ریسک نمی‌کند/ حواشی پرسپولیس خودجوش نیست

قلعه‌نویی در دربی ریسک نمی‌کند/ حواشی پرسپولیس خودجوش نیست

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در دربی ریسک نمی‌کند و برای بازنده نشدن، تیمش را به میدان می‌فرستد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دربی 78 و دیدار پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: با وجود اینکه در این مدت به شدت برای پرسپولیس حاشیه ایجاد کردند، ولی سعی ما این بوده تا آرامش تیم را حفظ کنیم. ما مدام با بازیکنان صحبت می‌کنیم و می‌گوییم تیم‌های بزرگ، حاشیه‌های بزرگ هم دارند. به قول معروف، "هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد"!

وی تاکید کرد: حاشیه‌هایی که برای پرسپولیس ایجاد می‌شود خودجوش نبوده و برای بازیکنان ما این مشکلات را می‌سازند. اگر اتفاقات چند هفته گذشته را بررسی کنید متوجه می‌شوید که منظورم چیست. به عنوان مثال بازیکن ما را (پیام صادقیان) را بدون دلیل محروم می‌کنند ولی بازیکنان استقلال مثل آندارنیک تیموریان با آن همه خطای واضح، حتی یک کارت زرد هم نمی‌گیرند.

مدیر پرسپولیس با بیان اینکه هیچ تیمی در دنیا به اندازه این تیم حاشیه ندارد، خاطرنشان کرد: تمام انرژی ما در پرسپولیس صرف برطرف کردن این حواشی می‌شود. واقعا این اتفاقات برای هر تیم دیگری می‌افتاد الان انتهای جدول بود ولی ما هنوز جزو مدعیان هستیم!

پنجعلی همچنین درباره ارزیابی‌اش از نتیجه دربی، تاکید کرد: نتیجه را که نمی‌توان پیش بینی کرد ولی تیم ما به سه امتیازی نیاز دارد و علی دایی پرسپولیس را برای سه امتیاز روانه میدان می‌کند. البته به نظرم استقلال برای مساوی به میدان می‌آید. معمولا اینطور بوده است. امیر قلعه نویی (سرمربی استقلال) در دربی ریسک نمی‌کند و می‌خواهد تیمش بازنده نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و هشتمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 14:30 روز جمعه 27 دیماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2215042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha