۲۵ دی ۱۳۹۲، ۹:۳۷

پس از امضا قرارداد پنج ماهه با الکویت؛

نکونام: برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم/ عبدالمرزوق: زندگی جواد پر از موفقیت است

نکونام: برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم/ عبدالمرزوق: زندگی جواد پر از موفقیت است

بازیکن ایرانی تیم فوتبال الکویت اعلام کرد این تیم یکی از تیم‌های قدرتمند در سطح خلیج فارس و آسیاست. وی همچنین گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا برای این تیم مفید و موثر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سایت باشگاه الکویت خبر داد که جواد نکونام رسما تا پایان فصل جاری لیگ این کشور با این تیم قرارداد امضا کرده و در بازی‌های داخلی و خارجی این تیم را همراهی خواهد کرد.

مراسم عقد قرارداد نکونام با باشگاه الکویت با حضور عبدالعزيز المرزوق مدیر شورای اداری باشگاه و سایر مدیران باشگاه انجام و قرار شده مسئولان اداری این باشگاه اقدامات مربوط برای ثبت قرارداد این بازیکن را انجام دهند. انتظار می‌رود نکونام هفته آینده نخستین بازی خود را برای تیم الکویت انجام دهد و جای حسین بابا را در این تیم پرکند.

عبدالمرزوق در گفتگو با سایت الکویت به جواد نکونام برای پیوستن به این تیم خوشامد گفت و برایش آرزوی موفقیت کرد. وی همچنین گفت باشگاه الکویت همیشه دنبال بهترین بازیکن بود تا در مسابقات داخلی و خارجی برای این تیم نمایش خوبی ارائه دهد.

وی ادامه داد: زندگی ورزشی جواد نکونام پر از موفقیت است، این بازیکن ایرانی در باشگاه اسپانیایی اوساسونا توپ زده و در تیم های مطرح خلیج فارس و ایران بازی کرده است. امیدوارم حضور او بتواند برای تیم همراه با موفقیت بوده و برای تیم مثمر ثمر باشد.

مدیر شورای اداری باشگاه الکویت در ادامه از حسین بابا هم تقدیر و اعلام کرد که جدایی او با تمایل کادر فنی بوده است. وی گفت: کادر فنی به بازیکن حرفه ای نیاز داشت که در مرکز زمین بازی کند و برای تیم موفقیت به همراه داشته باشد.

در ادامه جواد نکونام از اینکه به تیم الکویت پیوسته ابراز خرسندی کرد و گفت: تیم الکویت یکی از تیم‌های قدرتمند در سطح خلیج فارس و آسیاست و تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا برای این تیم مفید و موثر باشد.

وی همچنین از رئیس شورای اداری و مسئولان باشگاه الکویت به خاطر حسن استقبال از او تشکر کرد. وی گفت استفاده لازم را از این دیدار برده و آنها گزارش کاملی از وضعیت تیم را در این دیدار به او ارائه کردند. 

بازیکن ایرانی باشگاه الکویت همچنین از شیوه مذاکره و گفتگوی حرفه‌ای مسئولان این باشگاه کویتی با خود تمجید کرد.

کد خبر 2214843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha