۳۰ دی ۱۳۹۲، ۹:۰۷

محصص در گفتگو با مهر:

رفتن به لیگ‌های عربی به خاطر تیم ملی منطقی نیست/ ملی‌پوشان افت می‌کنند

رفتن به لیگ‌های عربی به خاطر تیم ملی منطقی نیست/ ملی‌پوشان افت می‌کنند

کارشناس فوتبال ایران حضور برخی از بازیکنان ملی‌پوش کشورمان در لیگ‌های عربی را به خاطر تیم ملی منطقی ندانست. وی همچنین گفت: هیچ یک از لیگ‌های کشورهای عربی کیفیتی بالاتر از لیگ برتر ایران ندارد و رفتن به این تیم‌ها باعث افت بازیکنان می‌شود. 

مرتضی محصص در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه گفته می‌شود انتقال برخی بازیکنان ملی‌پوش فوتبال کشورمان به لیگ‌های عربی برای حضور در اردوهای تیم ملی است، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: به نظرم چنین چیزی منطقی نیست و آن را قبول ندارم. تیم ملی برای جام جهانی به بازیکنان آماده احتیاج دارد و اگر یک بازیکن به لیگ‌هایی با کیفیت پایین‌تر برود که از لحاظ کیفی افت می‌کند.

وی اضافه کرد: اینکه بازیکنان تیم ملی به خاطر حضور در اردوهای تیم ملی به لیگ‌های کشورهای عربی می‌روند، را منطقی نمی‌دانم. تا جام جهانی چندین‌ماه فرصت باقی مانده و بعد از لیگ برتر با یک ریکاوری خوب می‌توان به اردوهای تیم ملی ملحق شد.

محصص همچنین عنوان کرد: هیچ یک از لیگ‌های کشورهای عربی کیفیتی بالاتر از لیگ برتر ایران ندارد و رفتن به این تیم‌ها باعث افت بازیکنان می‌شود. بنابراین وقتی به اردوی تیم ملی باز می‌گردند با شرایط آرمانی خود دور هستند. تیم ملی بازیکنانی آماده می‌خواهد و بازیکنان باید در بازی‌های پر فشار قرار داشته باشند.

کد خبر 2216682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha