۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۰۲

با صدور بیانیه ای؛

محجوب خواستار تغییر نگرش هواداران در حمایت از ملوان شد

محجوب خواستار تغییر نگرش هواداران در حمایت از ملوان شد

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی طی بیانیه‌ای از هواداران این باشگاه گیلانی تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست در نگرش خود برای حمایت از باشگاه تغییر ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت باشگاه ملوان، سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان بندرانزلی طی بیانیه‌ای از هواداران گرانقدر ملوان، تقدیر و تشکر کرد و خواهان تغییر نگرش آنان در حمایت از باشگاه و خدمتگزاران آن شد.

متن بیانیه سیروس محجوب، مالک باشگاه ملوان بندرانزلی به شرح زیر است:
بزرگی سراسر به گفتار نیست - دو صد گفته چون نیم کردار نیست
مردم فهیم انزلی و هواداران گرانقدر ملوان

امروز که ملوان با یاری و کمک شما از دل اتفاقات و دریای پرتلاطم روزگار عبور کرده یادآوری این نکته را واجب می‌دانم که خدمت به ملوان «"محبوب" را وظیفه خود و دیگر همکارانم در تمام ارکان باشگاه دانسته و از همین رو و به دلیل انتشار تصاویری از بنرها و پلاکاردهایی –در بازی ملوان مقابل مس- که به رسم تقدیر و تشکر ازاینجانب به چاپ رسیده است، ضمن تشکر و قدردانی بسیار، عاجزانه تقاضای تغییر نگرش در حمایت از باشگاه و این خدمتگزاران را دارم.

در دنیای حرفه‌ای فوتبال امروز، دست‌نوشته‌ها و پلاکارد نوشته‌ها – حال له یا علیه هرکه باشد – جای خود را به تشویق یکپارچه و حمایت همه جانبه از تیم داده است و آنچه بیش از هر رفتار دیگری نشان از اتحاد هواداران دارد، همان اهتزاز پرچم باشگاه ملوان بندر انزلی خواهد بود. تشویقی که ملوان هم به حق شایسته آن است و مدیران باشگاه را هم که اقدامات عملی را به جای شعارزدگی سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، به مراتب بیش از بنرهای عریض و طویل و پارچه نوشته‌ها دلگرم و امیدوار خواهد کرد.

فراموش نکنیم بزرگانی همچون صالح نیا، ایراندوست، غفور جهانی، قاسم سلطان زاده، علی صیاد، مرحوم قایقران و دیگر موسفید کرده‌های ملوان هستند که ما آنها را شایسته چنین توجهات ویژه‌ای می‌دانیم. هرچند که بر این باوریم ایشان نیز دل در گرو پرچم ملوان دارند وخود در برآفراشته نگاه داشتن آن در تلاشند."

از سوی دیگر حسین غلامی سرپرست باشگاه ملوان بندرانزلی، سیدمهدی امیر امجدی به عنوان مشاور سرپرست باشگاه ملوان در امور اقتصادی منصوب شد که متن حکم انتصابش به شرح زیر است:

" با عنایت به توانمندی و تجارب جنابعالی در امور اقتصادی به موجب این حکم شما به عنوان مشاور اینجانب در اموراقتصادی باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندر انزلی منصوب می‌‌شوید. امید است با اتکا به خداوند تبارک و تعالی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در همراهی و کمک به رشد و استقلال مالی این باشگاه بزرگ ومحبوب موفق و مؤید باشید."

کد خبر 2215140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha