۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱

کر:

تمایلی به حضور در تیم ملی سپک تاکرا نداشتم

تمایلی به حضور در تیم ملی سپک تاکرا نداشتم

گنبدکاووس - خبرگزاری مهر: بازیکن گنبدی تیم ملی سپک تاکرا گفت: تمایلی به حضور در تیم ملی سپک تاکرا نداشتم اما با صحبت های رئیس فدراسیون دوباره در تمرینات تیم ملی شرکت خواهم کرد.

جمیل کر در گفتگو با خبرنگارمهر افزود: در دور سوم بازی های جهانی سپک تاکرا در تیم ملی حاضر نشدم و با مشکلاتی که وجود داشت قصد حضور مجدد در تیم ملی را نداشتم.

وی خاطر نشان کرد: دور فینال بازی های جهانی از 14 تا 18 اسفند ماه در مالزی برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد تمرینات تیم ملی از اول اسفند ماه برگزارشود، فکر نمی کنم با شرایط موجود نتایج خوبی در فینال این دوره بازی ها کسب کنیم.

کر ادامه داد: لیگ جهانی سپک تاکرا با حضور 12 تیم برگزار شد که در مرحله نخست آن که خودم هم حضور داشتم تیم ایران به مقام ششم دست یافت، در دور اول در بازی با هند حق تیم ایران را با ناداوری خوردند.

وی در خصوص دور دوم این بازی ها گفت: در دور دوم به میزبانی بانکوک هفتم شدیم در حالی که حق تیم ما جایگاهی بهتر از این بود، مربیان تیم ملی در بازی با آمریکا من را به میدان نفرستادند و همین عامل باخت تیم ما شد، اگر آن بازی را می بردیم جزو چهار تیم برتر جهان قرار می گرفتیم.

وی افزود: من نمی دانم مربیان تیم ملی چه مشکلی با من دارند که از من در بازی ها استفاده نکردند، هر بار که تیم به داخل زمین می رفت داورها هم خبر من را می گرفتند.

کر ادامه داد: در یکی از بازی ها 8 بر 2 عقب بودیم وقتی به زمین رفتم آن ست را 11 بر 10 بردیم. هر چند همه چیز به نظر مربیان بستگی دارد اما استفاده نکردن از بهترین بازیکن جای سوال دارد؟ با این شرایط و این مربیان ترجیح دادم در تیم ملی نباشم.

بازیکن گنبدی تیم ملی سپک تاکرا در باره مشکلش با مربیان تیم ملی خاطر نشان کرد: در سایت جهانی سپک تاکرا قبل از شروع بازی ها نوشته بود امید تیم ملی ایران به اسپک های جمیل کر است ولی نمی دانم چه مشکلی وجود دارد که مربیان تیم ملی به من بازی نمی دهند.

وی توضیح داد: در دور سوم هم آن طور که باید نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، مربیان تیم های دیگر از استعداد بچه های ما صحبت می کردند و از نداشتن تاکتیک در تیم حرف می زدند و اعتقاد داشتند اگر بالای سر تیم ایران یک مربی خوب بود حتما جزو سه یا چهار تیم اول جهان بودیم.

وی در مورد بازی های لیگ برتر سپک تاکرا گفت: دور رفت لیگ برتر از 10 بهمن ماه در تهران شروع می شود و گنبد کاووس هم در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

کر ادامه داد: سپک تاکرا در گنبد استعداد های خوبی دارد اما باید روی این رشته ورزشی سرمایه گذاری بیشتری شود، ما چه در بانوان و چه در آقایان همیشه در تیم ملی بازیکن داشته ایم.

وی خاطر نشان کرد: اگر تیم ملی سپک تاکرا در بازی های آسیایی شرکت کند گنبد دارای یک پاسور خوب است که حتما می تواند به عنوان یکی از بازیکنان شرکت کننده در آن بازی ها باشد.

کد خبر 2215732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha