۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴

سعیدی:

وحدت از اولویت های نظام و ضروری ترین انتظار مردم از مسئولان است

وحدت از اولویت های نظام و ضروری ترین انتظار مردم از مسئولان است

تبریز – خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، وحدت را از اولویت های نخست نظام جمهوری اسلامی ایران و یکی از ابتدایی ترین و البته ضروری ترین انتظارات مردم از مسئولان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعیل سعیدی پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران سر منشا همه مشکلات دنیای اسلام را اختلاف و تفرقه دانست و گفت: اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان سمی مهلک است و دشمنان انقلاب اسلامی نیز همواره به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسوولان از طریق دامن زدن بر اختلافات قومی و قبیله ای و بزرگنمایی مشکلات داخلی هستند.

وی با اشاره به اهداف و برنامه های دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تمام این تفرقه افکنی ها با این هدف صورت می گیرد که مسوولان و ملت را از انجام مسئولیت های خود به نحو احسن بازدارند که متاسفانه همین اختلافات گاهی سرعت دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی را کند و حتی در مواردی متوقف کرده است.

سعیدی به آغاز هفته وحدت اشاره کرد و در ادامه افزود: وحدت ضروری ترین و ابتدایی ترین انتظار مردم از مسوولان و مهمترین نیاز کنونی جامعه است چرا که بنابر نظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و توصیه های مقام معظم رهبری، وحدت از اولویت های نخست نظام و از عوامل اصلی پیروزی و بقای انقلاب اسلامی بوده و باید از خدشه دار شدن آن جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به برخی شیطنت های داخلی و خارجی برای کمرنگ کردن وحدت ملت بزرگ ایران تصریح کرد: عده ای در داخل و خارج از مرزهای کشورمان، سعی دارند مانع وحدت بیشتر شوند که که تلاش برای خدمت بیشتر می تواند ضمن خنثی کردن این اقدامات، موجب حفظ و تقویت وحدت موجود نیز شود.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت هماهنگی بیشتر بین نمایندگان استان گفت: این موضوع یکی از خواسته های مردم استان است و هم افزایی و هماهنگی بیشتر نمایندگان می تواند منجر به شناخت بهتر مشکلات و در نتیجه چاره اندیشی و تقسیم کار بهتر برای حل آنها شود.

سعیدی در پایان با هشدار نسبت به تلاش دشمنان برای بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسوولان تاکید کرد: باید ضریب اعتماد مردم به مسئولان نظام، در رده های مختلف تقویت شود چرا که دشمنان نظام تلاش دارند با کاهش این ضریب اعتماد زمینه را برای ایجاد اختلاف و ضربه وارد کردن به نظام مقدس اسلامی را فراهم کنند.

کد خبر 2215757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha