۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵

احمدی سراوانی خبر داد:

ابقای ناظمی به خواست تعدادی از هواداران/ نظرمحمدی مشاور داماش شد

ابقای ناظمی به خواست تعدادی از هواداران/ نظرمحمدی مشاور داماش شد

مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان اعلام کرد افشین ناظمی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به خواست برخی از هواداران ابقا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پنجمین شکست متوالی داماش گیلان آنهم در خانه و برابر تیم انتهای جدول فجرسپاسی، بلافاصله یک جلسه اضطراری در محل باشگاه داماش گیلان برگزار شد. در این جلسه که تا بامداد جمعه به طول انجامید، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه، عبدالله مرغوب مشاور فنی و مربی باشگاه، حسین قلی‌زاده سرپرست، افشین ناظمی سرمربی، علی نظرمحمدی، مازیار ربیعی‌فر و کولیوند مربیان داماش در آن شرکت کردند تا در رابطه با اتفاقات پیش آمده تصمیم گیری شود.

علی احمدی سراوانی مدیر رسانه‌ای داماش در خصوص اتفاقات پیش آمده در این جلسه به خبرنگار مهر گفت: امیر عابدینی شدیدا به نحوه عملکرد کادر فنی و بعضی از بازیکنان جوان تیم انتقاد کرد و نکات مختلفی را در رابطه با چگونگی هدایت تیم عنوان کرد و در ادامه ایشان از نظرات کادرفنی مطلع شد.

وی افزود: پس از این جلسه تصمیماتی گرفته شد تا به برون رفت باشگاه از این شرایط خاص، کمک شود. ابتدا عبدالله مرغوب از سمت فعلی خود در کادر فنی بزرگسالان جدا و به عنوان مدیریت تیم‌های پایه منصوب شد. همچنین علی نظر محمدی بعد از این به عنوان جایگزین مرغوب به عنوان مشاور فنی داماش منصوب شد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان در ادامه گفت: مدیریت باشگاه داماش اعلام کرد به احترام به بخشی از هواداران تیم که خواهان این هستند که افشین ناظمی همچنان به کارش ادامه دهد بار دیگر به این خواست هواداران احترام گذاشته می‌شود و فرصت مجددی به ایشان داده می‌شود. امید است همه عزیزان به خصوص بازیکنان داماش مانند گذشته در حراست و حفاظت از تیم محبوب شهرباران تمام اهتمام خود را مبذول کنند.

کد خبر 2216192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha