۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۱۸

ناظمی پس از شکست برابر داماش:

حاضرم به خاطر داماش استعفا دهم/ مشکلات مالی رفع شود، در لیگ می‌مانیم

حاضرم به خاطر داماش استعفا دهم/ مشکلات مالی رفع شود، در لیگ می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اعلام کرد مشکلات مالی بر همه چیز این تیم غلبه کرده است. وی همچنین گفت: اگر استعفا دادنم به سود این تیم شود، قطعا استعفا خواهم داد. ضمن اینکه هر تصمیمی که باشگاه بگیرد را می‌پذیرم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین ناظمی پس از شکست تیم فوتبال داماش در ورزشگاه خانگی برابر فجرسپاسی شیراز ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی را بسیار خوب شروع کردیم و در 20 دقیقه نخست هم یک گل زدیم و هم یک‌بار توپ‌مان به تیر دروازه حریف برخورد کرد. پس از اینکه 3-4 موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم، روی اشتباه فردی گل خوردیم تا نیمه نخست با تساوی تمام شود.

وی افزود: در نیمه دوم هم باز هم با اشتباهات فردی فجر توانست گل دوم را بزند و درحالیکه فجر را برای جبران گل‌های خورده تحت فشار قرارداده بودیم، گل سوم را خوردیم و در این بازی مهم شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد: قبول داریم بد بازی کردیم اما تیم از نظر روحی روانی و مسائل مالی در شرایط بدی قرار دارد. متاسفانه مشکلات مالی بر همه چیز تیم ما تاثیر گذاشته و برای اینکه تیم را به شرایط عادی برگردانیم، کار سختی پیش رو داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: امشب و یا فردا نشستی با مدیران باشگاه دارم و بهترین تصمیم را برای داماش خواهم گرفت. اگر ماندن به نفع داماش باشد، می‌مانم اما اگر استعفا دادنم به سود این تیم شود، قطعا استعفا خواهم داد. ضمن اینکه هر تصمیمی که باشگاه بگیرد را می‌پذیرم.

ناظمی در پایان گفت: تیم داماش پتانسیل بالایی دارد و مطمئنم اگر وضعیت مالی بهتر شود، در لیگ برتر می‌ماند. خودم هم از بس در خصوص این مشکلات حرف زدم خسته شدم و باید مسئولان به فکر حل مشکلات این تیم بی‌افتند.

کد خبر 2216017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha