۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۴۹

محمود یاوری مطرح کرد:

هنوز در خطر سقوط قرار داریم اما امیدوارم شدیم/ مربیگری ریسک است

هنوز در خطر سقوط قرار داریم اما امیدوارم شدیم/ مربیگری ریسک است

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز اعلام کرد با پیروزی برابر داماش تیمش همچنان در رده‌های پائین قرار داشته و خطر سقوط را احساس می‌کند اما به آینده امیدوار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری پس از پیروزی تیمش برابر داماش در ورزشگاه عضدی رشت، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: فوتبال غیرقابل پیشی بینی است و  هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند که خوشبختانه موفق شدیم در این بازی مهم پیروز شویم.

وی اضافه کرد: ما به این 3 امتیاز نیاز داشتیم تا به هفته‌های آینده امیدوارتر شویم، به همین دلیل بازیکنان از نظر روانی، فکری و تاکتیکی همقسم شده بودند و فعا خواستن را به بهترین شکل برای رسیدن به پیروزی صرف کردند. البته با این برد همچنان در رده‌های پائین قرار داشته و خطر سقوط را احساس می‌کنیم اما به آینده امیدوار شدیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز یادآور شد: مربیگری کاری ریسکی است اما من آمدم تا به فجر کمک کنم. من نتوانستم با شرایط حاکم بر مس کنار بیایم اما فجر، برق و سپاهان خانه من است و با توان توان برای آنها کار می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه اسپانسر فجرسپاسی نیست بلکه مالک آن است و نمی‌دانم ساسیت آنها چیست که بیشتر به تراکتورسازی می‌رسند تا فجر. من در مجموع در این بازی 11 سرباز را که در تیم‌های دیگر آنها را نخواستند، به بازی فرستادم و آنها با تمام وجحود برای تیم بازی کردند.

یاوری در پایان در خصوص عملکرد داور این بازی هم گفت: من در مورد داوری امروز صحبت نمی‌کنم اما در 5 بازی گذشته داوری به ضرر فجر بود.

کد خبر 2216026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha