۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۰۲

زلاتکو کرانچار:

اشتباه ساده لوحانه پیروزی را از سپاهان گرفت

اشتباه ساده لوحانه پیروزی را از سپاهان گرفت

سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان گفت چنانچه مدافع این تیم مرتکب اشتباه ساده لوحانه نمی‏‎شد، سپاهان با پیروزی زمین را ترک می‎کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در دیدرا با راه آهن در حالی که از حریف خود پیش بود خیلی زود گل تساوی را دریافت کرد.

"زلاتکو کرانچار" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: بازی نزدیکی را شاهد بودیم بااین حال سپاهان می‎تواسنت برنده بازی باشد. البته اشتباه ساده لوحانه بازیکن تیم ما مانع از کسب هر سه امتیاز شد.

مربی کروات سپاهان ادامه داد: ما بازی را با همین روند ادامه خواهیم داد تا به رقابتهای جام باشگاه های آسیا برسیم.

کرانچار در خصوص داوری مسابقه افزود: به نظر من قضاوت بازی خوب بود و انتقادی نسبت به وضعیت داوری ندارم.

وی در ارتباط با صدور حکم هادی عقیلی گفت: نمی‏‎دانم چرا کمیته انضباطی در خصوص حکم عقیلی این همه تعلل می‎کند. این موضوع از نظر من بحث انگیز است.

کرانچار در خصوص غیبت محرم نیود کیا و تاثیر آن بر بازی سپاهان اظهار داشت: محرم شش ماه است که به دلیل آسیب دیدگی حضور ندارد، اما ما در این پست بازیکن جوانی داریم به نام علی کریمی که اگرچه تجربه ندارد اما خیلی خوب بازی می کند. البته همه تلاش ما بر این است که هر چه سریع تر نویدکیا را به بازی برسانیم.

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص حضور نیافتن در نشست خبری روز گذشته گفت: پرواز ما به دلیل شرایط جوی با تاخیر مواجه شد ضمن اینکه سازمان لیگ هم باید با باشگاه‎ها هماهنگی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 2215972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha