۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۴۵

تقوی در نشست خبری:

خدا را شاکر هستیم یک امتیاز گرفتیم/ مرد 6 میلیون دلاری نیستیم

خدا را شاکر هستیم یک امتیاز گرفتیم/ مرد 6 میلیون دلاری نیستیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: خدا را شاکر هستیم که یک امتیاز گرفتیم اما از بچه‌ها چندان راضی نیستم

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی تقوی عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: بسیاری از آمارهای بازی مساوی بود ولی واقعیت این است که ما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و نکته مثبت ما در این دو بازی اخیر، عدم دریافت گل است و ما باید قدر حملاتی که داریم را بدانیم، هرچند که در مقابل تیم بزرگی مثل فولاد بازی کنیم.

وی افزود: خدا را شاکر هستیم که یک امتیاز گرفتیم اما از بچه‌ها چندان راضی نیستم و امیدوارم که در بازی‌های بعدی بر اساس برنامه و منظم حرکت کرده تا امتیاز کسب کنیم و پاسخگوی هواداران خود که در این هوای سرد همراه ما بودند، باشیم و شرمنده نشویم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: این تیم دو سال است که شرایط نابسامانی دارد و باید صبر و حوصله داشته باشیم  و این زمان می‌خواهد و باید به بازیکنان انرژی دهیم و بهترین بازی را از آنها بگیریم.

وی افزود: ما مرد 6 میلیون دلاری نیستیم که مشکلات این تیم را یک شبه حل کنیم نام ذوب‌آهن بزرگ است و انگیزه من برای حضور در ذوب‌آهن، نام بزرگ آن بوده و نبود ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ برتر، خیانت به فوتبال است و من به عنوان مربی تیم تا آخر مبارزه می‌کنم و سعی می‌کنم تا این تیم به جایگاه خود بازگردد ولی دارایی ما همین است و باید از همین تعداد بازیکنان استفاده کرده و نباید توقع بیشتری داشته باشیم.

تقوی خاطرنشان کرد: باید به جلو نگاه کنیم و مجموعه باشگاه کارهای لازم را انجام می‌دهند و قرار است یک بازیکن بگیریم و تیم در چند هفته اخیر نسبت به گذشته بهتر شده که بیانگر نتایج مثبتی بود که تا کنون به دست آوردیم و این روند را ادامه می‌دهیم.

کد خبر 2215967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha