۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۳۷

سوشا مکانی:

تمام نگاهم به تیم ملی است/ کی‌روش بازیکنان شایسته را نادیده نمی‌گیرد

تمام نگاهم به تیم ملی است/ کی‌روش بازیکنان شایسته را نادیده نمی‌گیرد

اصفهان – خبرگزاری مهر: دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من به تیم ملی نیم‌نگاه ندارم و تمام نگاهم به حضور در تیم ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سوشا مکانی عصر امروز بعد از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به مشکلاتش در فصل جاری، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: شرایط من نیم‌فصل اول خوب بود اما مسائلی پیش آمد که روحیه خود را از دست داده بودم و نیاز به شرایط جدید داشتم تا بتوانم فضای جدیدی را تجربه کنم، اما برای من مهم بود که در فضایی باشم که قبلا با مربی آن کار کرده بودم.

وی افزود: از روزی که به فولاد آمدم، روز به روز شرایطم بهتر می‌شود؛ همین که وظایفم را انجام دهم، جای شکر دارد و امیدوارم که در ادامه نیز اینگونه ادامه دهم.

دروازه‌بان فولاد خوزستان در پاسخ به اینکه آیا نیم‌نگاه تو به دروازه‌بانی تیم ملی است، تصریح کرد: نیم‌نگاه نیست و همیشه تمام نگاهم به تیم ملی بوده و مطمئن باشید که تمام تلاشم را می‌کنم که رقیب سختی برای بقیه دروازه‌بان‌هایی که می‌خواهند به تیم ملی باشند، باشم.

وی افزود: امیدوارم که هم به خودم و تیمم در مرحله نخست، کمک کنم و کی‌روش هیچ بازیکن شایسته‌ای را نادیده نمی‌گیرد و شاید دیر شود اما من نادیده گرفته نمی‌شوم.

مکانی پیرامون عملکرد دیگر دروازه‌بان‌های لیگ برتر گفت: درباره دیگر دروازه‌بان‌ها از من نظر نخواهید و من درباره هیچ دروازه‌بانی نظر نمی‌دهم.

وی پیرامون اهداف فولاد در فصل جاری افزود: مهم این است که آخر فصل قهرمان شویم زیرا هدفی است که دنبال می‌کنیم و در این راه فراز و نشیب است؛ بعضی بازی‌ها شانس نداریم اما برخی بازی‌ها با بازی خوب و شانس می‌توانیم به کار خود پایان دهیم.

دروازه‌بان فولاد خوزستان اضافه کرد: در نهایت مهم هدف ماست و نشان داده‌ایم که می‌توانیم و با حرف زدن هیچ تیمی قهرمان نمی‌شود و باید در زمین خودمان را نشان دهیم.

 

کد خبر 2216023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha