۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۰۰

انتقاد فرکی از برنامه‌ریزی سازمان لیگ:

کسی به فریاد ما گوش نمی‌دهد/ افتخارشان این است لیگ را زود تمام کنند

کسی به فریاد ما گوش نمی‌دهد/ افتخارشان این است لیگ را زود تمام کنند

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه تیم‌های لیگ برتر مشکلات بسیاری دارند اما کسی به حرف‌های مسئولان آنها گوش نمی‌دهد و هیچ گوش شنوایی برای درد دل‌های ما نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: دیدار ذوب‌آهن و فولاد خوزستان یک دیدار قابل پیش‌بینی بود زیرا در فوتبال یک تیم فوتبال باید بعد از هر مسابقه خود 4 روز ریکاوری داشته باشد اما متاسفانه ما فرصت ریکاوری و آماده شدن برای بازی بعد را نداشتیم.

وی افزود: این مساله در بازی دو تیم تاثیر گذاشت زیرا نه تیم فولاد و نه تیم ذوب‌آهن آنگونه که باید بازی نکردند، هرچند که من در نهایت از کسب 3 امتیاز این مسابقه به میزان قابل توجهی خوشحال هستم زیرا این امتیاز در خانه حریف گرفته شد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه فشردگی مسابقات لیگ برتر به تیم‌های مختلف ضربه زده، افزود: متاسفانه فشردگی مسابقات لیگ برتر به ضرر تیم‌هاست و افتخار مسئولان این است که بازی‌های لیگ برتر را تا 20 اردیبهشت به پایان برسانند اما به این مسئله توجه نمی‌کنند که این مسئله تبعات زیادی دارد.

وی اضافه کرد: برای حضور در اصفهان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کردیم و به دلیل لغو پرواز با اتوبوس به اصفهان آمدیم که فکر می‌کنم برای برگشت نیز باید از اتوبوس استفاده کنیم و پس از بازگشت، باید به مصاف مس کرمان برویم که این برای ما مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند.

فرکی ادامه داد: متاسفانه تنها در ایران مسابقات لیگ برتر اینقدر فشرده دارد و این مشکل تنها در کشور ما وجود دارد اما کسی به حرف‌های ما گوش نمی‌دهد و گوش شنوایی برای فریادهای ما وجود ندارد و مسئولان کاری به ما ندارند. ما تنها عنوان می‌کنیم که فوتبالمان حرفه‌ای است در حالیکه بین فوتبال حرفه‌ای ما از حرف تا عمل فاصله بسیاری وجود دارد.

وی با اشاره به موقعیت‌سوزی بازیکنان فولاد در این مسابقه تصریح کرد: به نظر من بازیکنان فولاد در دقایق پایانی مسابقه باید از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردند زیرا موقعیت‌های بسیاری ایجاد شد اما بازیکنان تیم ما از موقعیت‌های خود استفاده نکردند و به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

سرمربی فولاد خوزستان پیرامون شهرآورد استقلال و پرسپولیس و تاثیر آن بر تیم فولاد خوزستان در پایان گفت: اگر ما در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم، هر اتفاقی در شهرآورد به سودمان بود و ما را خوشحال می‌کرد اما اکنون این اتفاق نیفتاده و تنها امیدوارم شهرآورد پایتخت، جذاب و مردم پسند از آب درآید.

کد خبر 2215966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha