۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

حاشیه های دربی 78 ؛

حضور 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی/ جدال سرخابی‌ها با توپ پلاستیکی!

حضور 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی/ جدال سرخابی‌ها با توپ پلاستیکی!

علاقمندان به دو تیم استقلال و پرسپولیس که از اولین ساعات بامداد روز جمعه راهی ورزشگاه آزادی شده اند، تا 90 دقیقه قبل از شروع این بازی نزدیک به 60 هزار صندلی این ورزشگاه را پرکرده اند. این در حالی است که ترافیک سنگینی در خیابان های منتهی به ورزشگاه وجود دارد و پیش بینی می شود ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 14:30 امروز جمعه به قضاوت سعید مظفری زاده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

در حالی که کمتر از 90 دقیقه به شروع این دیدار باقی مانده بود نزدیک به 60 هزار تماشاگر وارد ورزشگاه آزادی شده اند و در نقاط مختلف این ورزشگاه نشسته اند. در این میان جایگاهی که برای بلیت های الکتورنیکی در نظر گرفته شده است خالی تر از سایر نقاط است.

هوادارانی که برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمده اند از گرانی بلیت ها ناراضی هستند و اکثر آنها به دنبال خرید بلیت های 5 و 8 هزار تومانی هستند. این در حالی است که بلیت جایگاه 27 هزار تومان فروخته می شود اما در بازار سیاه همین بلیت به قیمت 50 هزار تومان نیز فروخته می شود.

خارج از ورزشگاه دو تیم استقلالی و پرسپولیسی با توپ پلاستیکی به فوتبال گل کوچک پرداختند و جالب اینکه برخی هواداران دو تیم نیز دور زمین آنها جمع شده بودند و به تشویق تیم های مورد علاقه شان می پرداختند.

هواداران استقلال پیراهن های بزرگی با شماره فرهاد مجیدی را به خود به ورزشگاه آورده اند و به تشویق بازیکن پیشین تیم خود می پردازند.

کد خبر 2216227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha