۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵

تنیس آزاد استرالیا 2014؛

اندی ماری، جوکوویچ و فدرر راهی دور چهارم شدند

اندی ماری، جوکوویچ و فدرر راهی دور چهارم شدند

اندی ماری بریتانیایی، نواک جوکوویچ صرب و راجر فدرر سوئیسی مدعیان کسب عنوان قهرمانی اوپن استرالیا 2014 همگی در دور سوم مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اندی ماری مرد شماره 4 تنیس جهان با پیروزی مقابل فلیسیانو لوپز اسپانیایی راهی دور چهارم رقابتهای اوپن استرالیا شد. ماری در این دیدار که 135 دقیقه به طول انجامید در 3 ست پیاپی و با نتایج 7 بر 6 (7-2)، 6 بر 4 و 6 بر 2 رقیب اسپانیایی خود که در رده 26 جهان قرار دارد را شکست داد. ماری که تا به حال 3 بار به فینال اوپن استرالیا رسیده است در دور چهارم مقابل استفان روبرت فرانسوی قرار می گیرد.

پیش از این در دور سوم نواک جوکوویچ در 3 ست پیاپی دنیس ایستومین روس که در رده چهل و نهم برترین تنیسورهای جهان قرار دارد را شکست داد و راهی دور چهارم شد. جوکویچ در یک بازی نسبتا آسان با نتایج 6 بر 3، 6 بر 3 و 7 بر 5 حریف روس خود را شکست داد.جوکوویچ که آخرین شکست خود را در رقابتهای اوپن آمریکا تجربه کرد با این پیروزی اکنون 27 پیروزی پیاپی کسب کرده است.

راجر فدرر سوئیسی نیز با پیروزی مقابل تیموراز گاباشویلی راهی دور چهارم رقابتها شد. مرد پیشین شماره یک جهان در 3 ست پیاپی و در جدالی آسان که فقط یک ساعت و 41 دقیقه به طول انجامید با نتایج 6 بر 2، 6 بر 2 و 6 بر 3 تیموراز را از پیش رو برداشت. فدرر در دور بعدی با برنده جدال ژو ویلفرد سونگا و ژیل سیمون دیدار خواهد کرد.

کد خبر 2216625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha