۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۳۸

ابراهیم‌زاده خبر داد:

غیبت طالب‌لو به من مربوط نمی‌شود/ دنبال تثبیت جایگاه راه‌آهن هستیم

غیبت طالب‌لو به من مربوط نمی‌شود/ دنبال تثبیت جایگاه راه‌آهن هستیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت با بیان اینکه عدم حضور طالب‌لو در تمرینات به باشگاه مربوط می‌شود نه به او، گفت: طالب‌لو بعد از بازی با گسترش فولاد دیگر در تمرینات حاضر نشده و ما مجبور شدیم از دروازه‌بان امید و جوانانمان استفاده کنیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، با بیان این مطلب افزود: قبل از اینکه بخواهم در مورد مسائل فنی صحبت کنم، بهتر است از بازیکنانم و اعضای کادر فنی تشکر کنم که زحمات بسیاری کشیدند و مشکلاتی که داشتیم، با تمام توان برای تیم زحمت کشیدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دیدارهای حذفی، شرایط خاص خود را دارد و توجه ما بیشتر به بازی‌های لیگ است تا بتوانیم در این مسابقات پیروز شویم. البته دنبال این هستیم تا در مقابل تراکتورسازی پیروز شویم و خود را به مرحله بعد این بازیها برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه آیا رامین رضائیان در  کار دفاعی بهتر است یا در خط حمله، تاکید کرد: رامین بازیکن خوبی است که در هر دو  پست به ما کمک کرده و توانسته انتظارات ما را برآورده کند.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این پرسش که وضعیت وحید طالب‌لو پس از مصاحبه‌ای که انجام داد، چه شده است؟، تاکید کرد: به نظر من وحید مصاحبه بسیار خوبی انجام داده است. طالب‌لو بعد از بازی با گسترش فولاد دیگر در تمرینات حاضر نشده و ما مجبور شدیم از دروازه‌بان امید و جوانانمان استفاده کنیم. وضعیت وحید دیگر به من ارتباطی ندارد و این باشگاه است که در خصوص او تصمیم می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما بازی‌های لیگ را فدای جام حذفی خواهید کرد یا خیر؟، یادآور شد: بازی‌های لیگ برای ما بسیار مهمتر است و با توجه به اینکه بازیکنان ما جوان هستند و از انگیزه بالایی برخورداند تلاش می‌کنیم تا در لیگ موفق‌تر ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت در پایان در خصوص اینکه آیا با این جوانان، به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است؟، گفت: اعتقادم این است همه ما بدنبال این هستیم تا بتوانیم با نتایجی که در بازی‌های آینده بدست می‌آوریم، موقعیت خود را در جدول تصویب کرده و در لیگ برتر باقی بمانیم.

کد خبر 2217878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha