۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۳۴

علی کفاشیان:

گذشت‌های خوبی در انتخابات دیدیم/ اسپانسر تیم ملی فقط فردا فرصت دارد

گذشت‌های خوبی در انتخابات دیدیم/ اسپانسر تیم ملی فقط فردا فرصت دارد

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: در این انتخابات گذشت های خوبی دیدیم و اینکه برخی افراد حاضر شدند به نفع دیگری کنار بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیه مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: فضای خوبی بر انتخابات حاکم بود. همه آمدند و رای خود را آزادانه دادند. نکته مهم این است که در این انتخابات گذشت های خوبی دیدم و اینکه برخی افراد به نفع دیگری کنار رفتند.

وی با تاکید بر اینکه یک انتخابات کاملا ورزشی برگزار شد گفت: به نسبت مجامع گذشته کمیته ملی المپیک، مجمع امروز خیلی آزادانه تر برگزار شد چون هیچ کس در رابطه با آن اظهار نظر یا توصیه ای نداشت و روی گزینه ای هم تاکید نشد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: برای انتخابات امروز همه اعضا بر اساس شناختی که داشتند رای دادند و این نشان می دهد که انتخابات کاملا آزادانه برگزار شد ضمن اینکه ثابت شد اگر انتخابات آزادانه باشد نظرات درست اعمال می شود و در کل 95 درصد آراء درست خواهد بود.

این عضو هیات اجرایی تاکید کرد: به همین دلیل بود که انتخابات امروز کاملا غیر قابل پیش بینی بود و اصلا مشخص نبود که چه فردی در چه پستی صاحب رای می شود در حالی که پیش از این این گونه نبود.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: فردا آخرین مهلت اسپانسر تیم ملی برای پرداخت قسط‌هایش است و اگر این کار انجام نشود قرارداد با این شرکت را فسخ کرده و با اسپانسرهای دیگر وارد مذاکره می شویم.

کد خبر 2218100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha