۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷

پس از باخت مقابل تراکتورسازی؛

انتقاد شدید ابراهیم‌زاده از داوری‌ها/ مجبورم هوچی‌گری در پیش بگیرم!

انتقاد شدید ابراهیم‌زاده از داوری‌ها/ مجبورم هوچی‌گری در پیش بگیرم!

سرمربی تیم فوتبال راه آهن سورینت با انتقاد از روند داوری‌ها و قضاوت‌ها علیه تیمش گفت: داوری‌ها خیلی به ما ضربه زده است و وقتی به صورت رسمی به اعتراضات ما پاسخ داده نمی‌شود مجبورم رویه هوچی‌گری را در پیش بگیرم!

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم زاده بعد از شکست تیم فوتبال راه آهن برابر تراکتورسازی و حذف از مسابقات جام حذفی، در نشست خبری اظهار داشت: در این بازی در دقیقه 47 روی بهنام برزای یک پنالتی صورت گرفت که برای ما گرفته نشد. دقیقه 92 هم مدافع تراکتورسازی توپ را از درون دروازه بیرون کشید.

وی افزود: باشگاه ما هرچقدر نامه می‌زند که به داوری‌ها رسیدگی شود، هیچ کس به ما جواب نمی‌دهد. متاسفانه اختلافات در داوری به تیم ما ضربه زده است. ما در بازی با فولاد، پرسپولیس، نفت و مس کرمان از تصمیمات داوری متضرر شدیم که کارشناسان هم آنرا تایید کردند. مگر یک تیم باید چقدر از اشتباهات داوری ضربه بخورد. من امروز باید جواب جوان‌هایی که به آنها میدان دادم را چه بدهم؟

سرمربی راه آهن خاطرنشان کرد: وقتی به اعتراضات ما جواب رسمی داده نمی‌شود من هم مجبورم که رویه هوچی‌گری در پیش بگیرم. الان من نگران هفت بازی باقیمانده در لیگ هستم که داوری‌ها دوباره به ما ضربه بزند.

ابراهیم‌زاده در پایان گفت: به غیر از بازی ما با سایپا در هفته دوم که با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیدیم، آن هم در صحنه گل سوم که پنالتی نبود، در هیچ مسابقه دیگری داوری به سود ما نبوده است.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز سه شنبه موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم راه آهن را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی برسد.

کد خبر 2218801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha