۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۲۲

باغ‌آبادی تاکید کرد:

این برد متعلق به جلالی است/ تلاش می‌کنیم 70 هزار نفر به ورزشگاه بیاید

این برد متعلق به جلالی است/ تلاش می‌کنیم 70 هزار نفر به ورزشگاه بیاید

سرپرست فنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید هیچ سهمی در پیروزی این تیم برابر راه آهن نداشته و این برد متعلق به مجید جلالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا باغ آبادی پس از پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی برابر راه آهن اظهار داشت: بعد از رفتن جلالی فقط دو روز تمرین کردیم. بیشتر دنبال این بودیم تا شرایط روحی و روانی تیم را عوض کنیم. در این برد هیچ سهمی ندارم. این برد متعلق به جلالی است.

وی افزود: در این دو روز کار فنی انجام ندادیم و فقط با بازیکنان صحبت کردیم تا آرامش را به تیم برگردانیم. سعی کردیم حواشی که در چند روز گذشته در تیم بود را دور کنیم.

باغ آبادی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا سرمربی تیم تراکتورسازی خواهد شد یا خیر، گفت: من خدمتگذار تبریز هستم و دنبال اسم و رسم نیستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا تماشاگران را با تراکتورسازی آشتی بدهم. در این مدت تماشاگران کم به ورزشگاه آمدند. دوباره فرهنگ عیبی یوخ را جا می‌اندازیم و تلاش میکنیم تا از بازی بعد 70 هزار تماشاگر به ورزشگاه یادگار تبریز بیایند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز سه شنبه موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم راه آهن را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی برسد.

کد خبر 2218785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha