۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴

نظمی در گفتگو با مهر:

رفتن جلالی شوک مثبتی به تراکتور داد/ از فردا با تونی مذاکره می‌کنیم

رفتن جلالی شوک مثبتی به تراکتور داد/ از فردا با تونی مذاکره می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز معتقد است رفتن مجید جلالی شوک مثبتی به تیم تراکتورسازی داده که نتیجه آن در بازی با راه آهن در جام حذفی مشخص بود. وی با تکذیب سرمربیگری بوناچیچ در تراکتورسازی می‌گوید از فردا مذاکره با تونی اولیویرا را آغاز می‌کنیم.

جمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی برابر راه آهن و صعود  تراکتور به مرحله نیمه نهایی جام حذفی با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: کناره‌گیری مجید جلالی از سرمربیگری تیم تراکتورسازی باعث شد تا فشار روانی حاکم بر تیم، از روی بازیکنان برداشته شود و تراکتورسازی آن تیمی شود که از آن انتظار می‌رفت.

وی تاکید کرد: تراکتورسازی بازی خوبی برابر راه‌آهن انجام داد. شوک تغییر کادر فنی و رفتن جلالی مثبت بود و ما نتیجه آنرا در میدان دیدیم. امیدواریم این روند در لیگ برتر هم ادامه داشته باشد. البته شاید رسیدن به صدر جدول دشوار باشد چون جبران برخی فرصت‌های از دست رفته، واقعا سخت است. به هر حال ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا به بالای جدول برسیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم هم تاکید کرد: فعلا در تهران هستم و به خاطر جلسه فدراسیون فوتبال، سرم خیلی شلوغ است. ان شاءالله فردا که به تبریز برگشتم، مذاکره با تونی اولیویرا را آغاز می‌کنیم. تونی گزینه اصلی ما برای سرمربیگری است چون هم با فرهنگ تراکتور آشناست و هم هواداران او را دوست دارند.

نظمی خاطرنشان کرد: به همین دلیل کادر فنی فعلی به سرپرستی غلامرضا باغ‌آبادی در بازی روز یکشنبه برابر ملوان هم روی نیمکت خواهد بود تا ببینیم تکلیف مذاکره با تونی چه می‌شود.

وی در ادامه با تکذیب مذاکره باشگاه تراکتورسازی با لوکا بوناچیچ، خاطرنشان کرد: ما هیچ نظری روی لوکا نداریم. نه من لوکا را می‌شناسم و نه او مرا! در بازی با راه‌آهن در جایگاه نشسته بودم که به یکباره دیدم لوکا بوناچیچ هم آمد. من هم برای اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید از جایگاه بلند شدم و در میان تماشاگران نشستم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره اینکه لوکا چون گزینه تراکتورسازی است برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بوده، گفت: هیچ صحبتی از طرف باشگاه تراکتورسازی با لوکا انجام نشده است. شاید لوکا بیکار بوده که به ورزشگاه آمده! اصلا نمی‌دانستم این مربی در ایران است که بخواهیم با او مذاکره کنیم. همانطور که گفتم تونی گزینه اول ما برای سرمربیگری است و از روز پنجشنبه مذاکره با وی را آغاز می‌کنیم.

کد خبر 2219203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha