۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۴۱

وزیر ورزش و جوانان از کمپ بازدید کرد؛

گودرزی: نیازهای کی‌روش را برطرف می‌کنیم

گودرزی: نیازهای کی‌روش را برطرف می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از کمپ تیم‌های ملی گفت: از هیات دولت و معاون اول محترم رییس جمهور خواسته‌ام که کمک کنند که آنها هم قول‌هایی داده‌اند که ان شاءالله محقق می‌شود و نیازهای کارلوس کی‌روش و کفاشیان را برطرف می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر امروز سه شنبه  از آکادمی تیم‌های ملی بازدید کرد. وی به محض حضور در آکادمی ، جلسه ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کرد که در ابتدای این جلسه محمد حسین علیزده رئیس آکادمی ملی در خصوص فعالیت‌های آکادمی توضیحاتی را ارائه کرد.

 در این بازدید که علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، هادی آیت‌اللهی، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و فریده شجاعی وزیر ورزش و جوانان را همراهی می‌کردند، گودرزی درباره میزان تامین اعتبارات لازم برای فوتبال گفت: در حد بضاعت‌مان این کار را انجام می‌دهیم. از هیات دولت و معاون اول محترم رییس جمهور خواسته‌ام که کمک کنند که آنها هم قول‌هایی داده‌اند که ان شاءالله محقق می‌شود و نیازهای کارلوس کی‌روش و کفاشیان را برطرف می‌کنیم.

وی همچنین گفت: فوتبال علاوه بر ورزش یک هنر و یک علم است و جذابیت‌های ویژه‌ای دارد. نمی‌شود دیگر فوتبال را فقط یک ورزش تلقی کرد.

گودرزی درباره صحبت‌های حاشیه‌ساز مدیران استقلال و پرسپولیس در روزهای اخیر نیز گفت: اگر رسانه‌ها به این بحث‌ها دامن نزنند و حاشیه‌ها را بزرگ نکنند بازار این کار از سکه می‌افتد. بهتر است رسانه‌ها به جای پرداختن به حاشیه، به متن یعنی حمایت از تیم ملی بپردازند.حتی اگر بگوییم که سهم رسانه‌ها در حاشیه‌سازی کم و سهم اهالی فوتبال زیاد است، از رسانه‌ها می‌خواهم که همین سهم کم را رعایت کنند و حاشیه‌ها را کنار بگذارند.

وزیر ورزش از کلاس مربیگری دروازه‌بانی و اردوی تیم ملی فوتبال بانوان و همچنین از زمین چمن مصنوعی، سالن فوتسال، خوابگاه و هتل آکادمی دیدن کردند.

کد خبر 2218851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha