۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۱۱

پرویز مظلومی:

فولاد روی اشتباهات فردی مس به برتری رسید

فولاد روی اشتباهات فردی مس به برتری رسید

اهواز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: تیم فولاد روی اشتباهات فردی بازیکنان ما موفق شد سه امتیازی شیرین در برابر مس را به اندوخته‌های خود اضافه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی شامگاه سه‌شنبه بعد از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری این بازی اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان اگر صاحب موقعیت می‌شد روی اشتباهات فردی ما بود هر چند بازیکنان ما زحمت زیادی در این بازی کشیدند که توپی وارد دروازه ما نشود.

وی افزود: فولاد تیم خوب، منظم و قدرتمندی بود که البته بازیکنان ما پا به پای بازیکنانش حرکت کردند ولی روی غفلت دروازه ما باز شد.

مظلومی عنوان کرد: بازیکنان ما پس از گل برتری فولاد خوب عمل نکردند و سراسیمه شده بودند. آنها می توانستند بهتر کار کنند و بازی را به تساوی بکشانند ولی این موفقیت به دست نیامد.

سرمربی مس کرمان تصریح کرد: در طول برگزاری لیگ برتر ما بدشانسی‌های فراوانی تجربه کردیم و بازیکنان ما خیلی مصدوم شدند ولی با وجود این، تنها اشتباهات فردی است که ما را از پیروزی ها جدا می کرد.

وی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در ادامه رقابت های لیگ برتر این نقطه ضعف را جبران و نتایج بهتری کسب کنیم تا همچنان به بقا در لیگ برتر امیدوار باشیم.

مظلومی افزود: اکنون هفت هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و باید تلاش کنیم تا حمایت هواداران خود تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی گفت: بارها اعلام کرده ام که باشگاه مس کرمان هر کاری که مختار است می تواند انجام دهد ولی من به این تیم علاقه دارم و دوست دارم با آن را در لیگ برتر حفظ کنم.

سرمربی مس کرمان تاکید کرد: ما در هیچ یک از بازی ها ضعیف ظاهر نشدیم ولی فوتبال ما به دنبال نتیجه گیری است به همین دلیل کارنامه یک مربی مدنظر قرار نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی تیم فولاد با پیروزی یک بر صفر برابر میزبان خود، موقتا صدرنشین مسابقات لیگ برتر شد.

در این بازی که با قضاوت غلامرضا جباری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، ایوب والی (47) گل برتری تیم فولاد خوزستان را به ثمر رساند تا این تیم اهواز به سه امتیاز ارزشمند این مسابقه دست یابند.

با این پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان 46 امتیازی شد و با یک امتیاز و یک مسابقه بیشتر از استقلال، به صدر جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر صعود کرد. مس کرمان هم با همان 16 امتیاز قبلی قعرنشینان مسابقات لیگ برتر باقی‌ماند.

کد خبر 2218911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha