۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲

واکنش کریم باقری به شایعه مذاکره اش با باشگاه تراکتورسازی:

در حدی نیستم که سرمربی تیم بزرگ تراکتورسازی شوم

در حدی نیستم که سرمربی تیم بزرگ تراکتورسازی شوم

تبریز – خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مذاکره مسئولان باشگاه تراکتورسازی با وی جهت به دست گرفتن سکان هدایت این تیم تبریزی را رد کرد و گفت: هنوز برای من زود است که سرمربی تیم بزرگی مثل تراکتورسازی شوم.

به گزارش خبرنگار مهر،کریم باقری در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: من اولین سال مربیگری ام را در تیم پرسپولیس سپری می کنم و در اول راه هستم و فعلا به فکر سرمربیگری نیستم.

وی ادامه داد: دوست دارم کارم را در عرصه مربیگری پله پله طی کنم و با کسب تجربه های بیشتر در این زمینه به کارم ادامه بدهم.

باقری عنوان کرد: هنوز برای من زود است که به فکر سرمربیگری باشم، در شرایط فعلی مربیگری در تیم پرسپولیس را به سرمربیگری ترجیح می دهم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مسئولان باشگاه تراکتورسازی با وی در خصوص سرمربیگری در این تیم مذاکره ای داشته اند، تصریح کرد: هیچ صحبتی با من در این خصوص نشده است و اگر قرار باشد با من مذاکره کنند، پاسخ مثبتی به آنها نخواهم داد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تراکتورسازی تیم بزرگی است که نیاز به مربی بزرگ دارد، من خودم را در حدی نمی بینم که سرمربی تیمی مثل تراکتورسازی شوم.

وی گفت: قبول مسئولیت فنی یک تیم بزرگ برای من زود است و من به فکر سرمربیگری در تیم تراکتورسازی نیستم.

این صحبت های کریم باقری در شرایطی است که طی چند روز گذشته از مربیانی برای سرمربیگری تیم تراکتورسازی به عنوان گزینه های احتمالی جانشینی مجید جلالی نام برده می شود که تعدادی از این مربیان از لحاظ مختلفی در درجه ای پائین تر از این مربی تبریزی تیم پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم تراکتورسازی قرار گرفته اند اما داعیه نشستن بر روی نیمکت تیم تبریزی را دارند.

کد خبر 2219127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha