۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۳۲

اولیویرا جزو گزینه های تراکتورسازی است/ شانس لوکا برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان تبریز

اولیویرا جزو گزینه های تراکتورسازی است/ شانس لوکا برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان تبریز

تبریز – خبرگزاری مهر: در شرایطی که طی روزهای اخیر نام چند مربی برای هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در رسانه ها مطرح شده است، جمشید نظمی مدیرعامل این باشگاه اعلام می کند که هنوز با هیچ گزینه ای به طور جدی مذاکره نکرده است. در این میان اما گفته می شود که تونی اولیویرا همچنان یکی از گزینه های جانشینی مجید جلالی در تیم تراکتورسازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از استعفای مجید جلالی و رفتن این مربی از تیم تراکتورسازی، مسئولان باشگاه نام غلامرضا باغ آبادی یکی از یاران چند سال اخیر نیمکت این تیم را با عنوانی جالب به سمت "سرپرست فنی" تراکتورسازان منصوب کردند.

به دنبال این تغییرات و در یکی، دو روز گذشته مسئولان باشگاه تراکتورسازی بدون اطلاع رسانی به رسانه ها مذاکره با چند مربی را آغاز کردند که یکی از گزینه های احتمالی جانشینی جلالی در بازی دیروز تراکتورسازی برابر راه آهن در ورزشگاه تختی تهران حضور داشت.

"لوکا بوناچیچ" سرمربی سابق تیم های گسترش فولاد، ذوب آهن و مس کرمان بازی دیروز تیم تراکتورسازی را از نزدیک مشاهده کرد تا شایعات حضور این مربی کروات در تبریز دهان به دهان بچرخد. با این حال خود بوناچیچ به رغم اعتراف به داشتن دو پیشنهاد لیگ برتری، تیم تراکتورسازی را در ردیف مشتریان خود ندانسته و اعلام کرده که هیچ مذاکره ای با این تیم تبریزی نداشته است. حال که لوکا در بازی تیم تراکتورسازی حاضر می شود، نشان می دهد که احتمالا مذاکره ای با وی در خصوص حضور در این تیم که سرمربی ندارد، انجام شده و شاید همین امروز و فردا خبر حضور این مربی کروات در تیم تراکتورسازی رسما اعلام شود.

مسئولان تراکتورسازی شاید با در نظر گرفتن اینکه بوناچیچ یک مربی در قواره فنی تقریبی تونی اولیویرا است، او را در راس کادر فنی تیم خود قرار دهند اما با این حال به نظر می رسد که گزینه خارجی دیگری هم مدنظر مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی است که احتمال دارد نام او تونی اولیویرا باشد. در این خصوص جمشید نظمی اظهار کرده که این مربی پرتغالی در ردیف گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال تراکتورسازی قرار دارد اما هنوز مذاکره ای با وی انجام نشده است.

در این میان نام های دیگری از جمله حمید استیلی، کریم باقری، حمید درخشان، رسول خطیبی و حسن آذرنیا نیز در برخی رسانه ها مطرح شده که به نظر می رسد هیچ یک از این گزینه های داخلی مدنظر باشگاه تراکتورسازی نخواهد بود.

به هر حال این روزها نام های مختلفی به عنوان گزینه های نشستن روی نیمکت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از منابع غیر رسمی شنیده می شود و تنها خبر رسمی در این خصوص اظهار نظر جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی است که اعلام کرده هنوز با هیچ گزینه ای مذاکره رسمی نداشته است.

نظمی در این خصوص گفت: مسئولیت مذاکره و پیشنهاد سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از طرف هیئت مدیره به اینجانب واگذار شده است و باید بگویم که تا امروز با هیچ مربی مذاکره نداشته ام.

 

کد خبر 2219353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha