۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۵۴

باشگاه تراکتورسازی:

نظمی هیچ مذاکره ای با هیچ مربی نداشته است

نظمی هیچ مذاکره ای با هیچ مربی نداشته است

تبریز – خبرگزاری مهر: باشگاه تراکتورسازی تبریز با انتشار متنی در سایت رسمی خود بار دیگر مذاکره با هر مربی در خصوص هدایت تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این متن آمده است: مدیرعامل باشگاه قبلاً صراحتاً اعلام کرد که از طرف هیئت مدیره مامور انتخاب سرمربی می‌باشد و تاکنون با هیچ مربی ای مذاکره نکرده است و در صورت هرگونه صحبت و انتخاب سرمربی خبر آن صرفاً از طریق سایت رسمی باشگاه منتشر خواهد شد.

در ادامه این متن آمده است: علیرغم سخن صریح و قاطع جمشید نظمی متأسفانه اخبار کذب و شایعات مختلف باز هم در سایت ها و رسانه ها ادامه دارد، عجیب ترین آن‌ها مربوط می‌شود به مطلبی که به مدیرعامل باشگاه نسبت داده‌شده و عنوان گردیده وی در اظهارنظری گفته حاضر است برای آمدن تونی به وی التماس نماید، این در حالی است که ایشان در خصوص مربی جدید هیچ مطلبی به هیچ رسانه ای نگفته است و مطلب فوق نیز کذب بوده و سایت مذکور به منبع آن نیز اشاره نکرده است.

بنظر می رسد که مطالب کذب با چند هدف مطرح می شود، اول به حاشیه کشاندن تراکتور، دوم مجاب کردن باشگاه به درخواست های غیر حرفه ای این افراد، سوم سو استفاده از احساسات مردم، چهارم ...
تبریک تولد تونی اولیویرا، کبیر نامیدن تونی و انتشار رزومه کاری وی و ... موید این مطلب است که هدف خاصی از طرح وی مدنظر است.

تیم تراکتورسازی بعد از چند هفته نتایج ضعیف دیروز با کسب برد مقابل راه‌آهن در جام حذفی به جمع چهار تیم پیوسته و امیدها را به نتایج بهتر زنده کرده است و از نظر روحی و روانی نیز برای دیدار مقابل ملوان تقویت گردیده است. هواداران فهیم اجازه ندهند افرادی خاص بیشتر از این تیم را به حاشیه بکشانند.

کد خبر 2219546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha