۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۰۶

محمودی:

ساختن اراك بدون مشاركت بخش خصوصي غيرممكن است

ساختن اراك بدون مشاركت بخش خصوصي غيرممكن است

اراک - خبرگزاری مهر: رئيس شوراي شهر اراك گفت: ساختن شهر اراك بدون مشاركت بخش خصوصي و سرمايه گذاري اين بخش غير ممكن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، كيومرث محمودي نشست مشترك اعضاي شوراي حزب موتلفه اسلامي استان مركزي افزود: ساختن شهر اراك نيازمند سرمايه گذاري به خصوص سرمايه گذاري بخش خصوصي است لذا ما سعي كرده ايم با مصوباتي كه داشتيم زمينه را براي ايجاد امنيت و اطمينان و تضمين سود معقول براي سرمايه گذار فراهم كنيم.

وی با تاكيد بر انجام كار كارشناسي در اجراي پروژه هاي شهرداري گفت:تاكيد ما در شوراي شهر انجام كار مطالعاتي و علمي در خصوص پروژه هاي عمراني و تامين هزينه هاي آن پيش از كلنگ زني است و تصميم ما بر اين است كه از گلنگ زني هاي سياسي كه هزينه هاي زيادي را براي مردم به دنبال دارد خودداري كنيم.

چهره شهر اراك در سال 93 تغيير محسوسي دارد

محمودی با بيان اينكه برنامه هاي بسيار خوبي در شوراي چهارم اراك به تصويب رسيده كه اميدواريم با اجراي آنها چهره شهر اراك در سال 93 تغيير محسوسي داشته باشد و سال 93 مي تواند سال ارزيابي شوراي چهارم اراك باشد.

وي با اشاره به شكل گيري شوراي چهارم شهر اراك گفت:به حمدا.. اين شورا از افرادي همدل و متعهد تشكيل شده و تاكنون بيش از 300 مصوبه داشته كه 90 درصد اين مصوبات با اتفاق آراء به تصويب رسيده كه نشان از همدلي و نزديدكي ديدگاه هاي اعضا دارد.

محمودي افزود:به نظر من شوراهاي اول و دوم زحمات زيادي را متحمل شدند تا شوراهاي شهر و روستا در مسير خود قرار بگيرند و در نظام مديريتي كشور جا بيفتند.

رئيس شوراي شهر اراك در ادامه گفت:كار گروهي در كشور ما ضعيف بود و پيش بيني مي شد كه با شكل گيري و آغاز به كار شوراها كه تبلور كار جمعي و نيازمند همدلي و كار گروهي بود با چالش هائي روبه شويم و ديدم كه در دوره هاي اول و دوم مشكلاتي براي شوراها به وجود آمد ضمن اينكه واگذاري برخي اختيارات از سوي دولت به شورا ها نيز با اكراه صورت مي گرفت.

مرحوم عسگر اولادي از ياران صديق امام و رهبري بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود  ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع اعضاي موتلفه اسلامي گفت: اين حزب از معدود احزاب اسلامي،شناسنامه دار و با سابقه كشور است كه خدمات فراواني را از قبل انقلاب تا به امروز به نظام اسلامي و آرمان هاي اسلامي داشته و همواره در خط ولايت و مرجعيت گام برداشته است.

محمودي ضمن گرامي داشت ياد و خاطره مرحوم عسگر اولادي افزود: ايشان از ياران صديق امام و رهبري بود و هرگز در فراز و نشيب كارهاي سياسي از خط ولايت فاصله نگرفت و در همه شرايط پشتيبان ولايت فقيه بود و در راه پيروزي انقلاب و تحكيم و تداوم آن زحمات فراواني را متحمل شد.

وي اخلاص را ويژگي بارز مرحوم عسگراولادي دانست و گفت: ايشان در تمام دوران فعاليت هاي سياسي خود با اخلاص و بدون ريا و براي رضاي خدا كار كرد.

کد خبر 2219482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha