۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱

کارگاه نمایش فقط برای «مجردها» تئاتر اجرا می کند

کارگاه نمایش فقط برای «مجردها» تئاتر اجرا می کند

نمایش «مجردها» نوشته دیوید فوئنکینو و به کارگرانی پوران مرادی که در ارتباط با زن و مردی است که قدرت بیان احساساتشان را ندارند جمعه 4 بهمن ماه در بخش نسل نو جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه می رود.

مرادی کارگردان این اثر نمایشی در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: نمایش «مجردها» قرار است در بخش تجربه های نو سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه برود. این اثر نمایشی مضمونی رئالیستی دارد و درباره زن و مردی است که در بنگاه همسریابی در کنار هم کار می کنند اما نمی توانند احساساتشان را به یکدیگر بازگو کنند، این نمایش از مضمونی ساده و روان برخوردار است و تا به حال نیز اجرای صحنه ای در ایران نداشته است.

وی افزود: این نمایش اولین تجربه من به عنوان کارگردان تئاتر است و از این تجربه هم بسیار راضی هستم. پیش از این نیز به عنوان بازیگر و مربی تئاتر فعالیت می کردم. این نمایشنامه نوشته دیوید فوئنکینو و ترجمه ساناز فلاح فرد است و من با همکاری سید علی موسویان که یکی از نویسنده و کارگردان تئاتر است این متن نمایشی را برای اجرا انتخاب کردیم.

مرادی درباره بازیگران نمایش توضیح داد: امیر کربلایی زاده و فاطمه امینی بازیگران این اثر نمایشی هستند. چون از قبل با این دو بازیگر آشنایی داشتم مطمئن بودم که از عهده ایفای نقش میشل و سیلوی به خوبی بر می آیند. امیدوارم در نهایت اجرای خوبی در جشنواره داشته باشیم و این اثر با استقبال مخاطبان روبرو شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان و طراح صحنه: تینو صالحی، دستیار کارگردان: پویان درزی، مدیر صحنه: حسن کلاته، ساخت موسیقی: دکتر بهنام رحیمی، انتخاب و تدوین فیلم: حسین رسولیان، عکاس: عماد دولتی، منشی صحنه: مونا براتی، طراح لباس: مقدی شامیریان صحنه یاران: مجید طالقانی و مدیر روابط عمومی: مائده میرفندرسکی

«مجردها» چهارم بهمن ماه در دو سانس 16:30 و 18:30 در کارگاه نمایش روی صحنه می رود.

کد خبر 2219516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha