۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸

کوشکی به مهر خبر داد:

استفاده از انرژی خورشیدی در سیستم برق رسانی اماکن عمومی شهرهای بزرگ لرستان

استفاده از انرژی خورشیدی در سیستم برق رسانی اماکن عمومی شهرهای بزرگ لرستان

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون پشتیبانی شرکت توزیع برق استان لرستان از اجرای سیستم انرژی خورشیدی در شهرهای بزرگ این استان خبر داد.

احمد کوشکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استفاده از انرژی خورشیدی برای برق رسانی در استان اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم شرکت توزیع برق در استان استفاده از انرژی خورشیدی در سطح استان است.

وی از اجرای یک کیلومتر انرژی خورشیدی در سطح شهر خرم آباد خبر داد و گفت: این سیستم از ابتدای زیر گذر 22 بهمن تا خیابان بیمارستان شهر خرم آباد اجرایی شده است.

معاون پشتیبانی شرکت توزیع برق استان لرستان با اشاره به هزینه اجرای این سیستم انرژی خورشیدی در خرم آباد گفت: برای اجرای آن بیش از 400 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

کوشکی با اشاره به برنامه های این شرکت برای استفاده از انرژی خورشیدی طی امسال عنوان کرد: در این راستا بر اساس تبصره ماده 65 مجوز اجرای 100 کیلومتر اجرای سیستم انرژی خورشیدی در استان اخذ شده است.

وی بیان داشت: سعی خواهیم کرد تا پایان امسال سیستم استفاده از انرژی خورشیدی را در سطح پارکها، میادین، مساجد و ... به کار بگیریم.

معاون پشتیبانی شرکت توزیع برق استان لرستان ادامه داد: همچنین برنامه داریم که طی امسال در یکی از شهرهای بزرگ استان استفاده از سیستم انرژی خورشیدی را در دستور کار قرار دهیم که با تامین اعتبار لازم سال آینده به اتمام برسد.

کد خبر 2219912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha