۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹

در آستانه بازی با دبیری تبریز؛

مربی تیم ملی فوتسال به تیم گیتی‌پسند پیوست

مربی تیم ملی فوتسال به تیم گیتی‌پسند پیوست

محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال ایران در آستانه دیدار حساس گیتی پسند اصفهان با تیم دبیری تبریز، به عنوان مشاور فنی به تیم گیتی پسند اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که فقط 9 هفته دیگر به پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال باقی مانده است، محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال ایران به عنوان مشاور فنی به تیم گیتی پسند اصفهان اضافه شد.

انتخاب هاشم زاده به عنوان مشاور فنی تیم گیتی پسند در آستانه بازی حساس این تیم با دبیری تبریز رخ داده است. این دو تیم فردا جمعه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال در تبریز به مصاف هم خواهند رفت و نتیجه این دیدار تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت قهرمان لیگ خواهد داشت.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از ابتدای فصل خواستار حضور هاشم زاده در تیم گیتی پسند بود ولی هاشم زاده کار در تیم ملی را به کار در باشگاه‌ها ترجیح و به درخواست لک پاسخ منفی داده بود.

محمد حسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درباره انتخاب هاشم زاده به عنوان مشاور فنی این تیم و اینکه آیا وی گزینه جانشینی رضا لک به حساب می‌آید یا خیر، به خبرنگار مهر، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. هاشم زاده با اصرار و درخواست رضا لک به گیتی پسند آمده و فقط مشاور فنی است. این مربی در مسابقات روی نیمکت تیم گیتی پسند نمی‌نشیند.

هاشم زاده پیش از این برای چند هفته مشاور فنی تیم فوتسال زمزم اصفهان بود و قطع همکاری وی با تیم زمزم در شرایطی که این تیم اصفهانی وضعیت خوبی در جدول ندارد، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

کد خبر 2219987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha