۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹

ليگ برتر جودو كشور؛

ميزان خراسان شمالي به صدر جدول ليگ صعود كرد

ميزان خراسان شمالي به صدر جدول ليگ صعود كرد

بجنورد- خبرگزاري مهر: رييس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي گفت: تيم موسسه مالي و اعتباري ميزان استان در هفته سوم و پاياني دور رفت ليگ برتر جودو كشور با پيروزي برابر حريفان به صدر جدول رده بندي صعود كرد.

كورورش خسرويار در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين كه هفته سوم و پاياني از دور رفت ليگ برتر جودو باشگاه‌هاي كشور (جام ولايت) به ميزباني تهران و در محل سالن شهيد افراسيابي برگزار شد، اظهار كرد: در اين هفته تيم استان با پيروزي برابر تيم هاي نيروي زميني ارتش، نفت مسجد سليمان و دانشگاه آزاد به صدر جدول رده بندي صعود كرد.

خسرويار كه سرپرست تيم موسسه مالي و اعتباري ميزان نيز هست، افزود: در اين هفته نماينده استان، مدافع عنوان قهرماني در دور چهارم اين مسابقات با نتيجه شش بر يك نيروي زميني ارتش را مغلوب كرد، در دور پنجم با حساب چهار بر دو نفت مسجد سليمان را از پيش رو برداشت و در ديداري معوقه از هفته اول هم دانشگاه آزاد را با همين نتيجه شكست داد.

به گفته وي در ديگر ديدارهاي اين هفته در دور چهارم پالايش گاز ايلام با نتيجه پنج بر دو نفت مسجد سليمان را شكست داد و پاس ثامن الحجج خراسان رضوي با حساب چهار بر دو دانشگاه آزاد را از پيش رو برداشت.

خسرويار افزود: همچنين در ديگر رقابت هاي دور پنجم پالايش گاز ايلام چهار بر دو دانشگاه آزاد را شكست داد و نيروي زميني ارتش با حساب دو بر پنج برابر پاس ثامن الحجج مغلوب شد.

او گفت: در ديدارهاي عقب افتاده هم نيروي زميني ارتش پنج بر دو نفت مسجدسليمان را شكست داد و پاس ثامن الحجج چهار بر سه پالايش گاز ايلام را مغلوب كرد.

رييس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي اظهار كرد: بر اساس اين نتايج در پايان هفته سوم ليگ برتر جودو كشور تيم ميزان استان با 15 امتياز و تفاضل مثبت 13 و شش بازي در صدر جدول رده بندي قرار گرفت، پاس خراسان رضوي با 15 امتياز، تفاضل مثبت هشت و پنج بازي در جايگاه دوم ايستاد و پالايش گاز ايلام با 12 امتياز رده سوم جدول را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم موسسه مالي و اعتباري ميزان خراسان شمالي فصل پيش در هشتمين دوره رقابت های لیگ جودو دسته برتر باشگاههای کشور، بالاتر از تيم هاي پاس ثامن الحجج خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی به مقام قهرماني رسيده بود.

کد خبر 2220138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha