۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۵۳

لیگ برتر جودو باشگاه های کشور/

تیم میزان خراسان شمالی دو پیروزی کسب کرد/ صدر جدول از دست رفت

تیم میزان خراسان شمالی دو پیروزی کسب کرد/ صدر جدول از دست رفت

بجنورد- خبرگزاری مهر: رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: در پایان هفته چهارم دهمین دوره لیگ برتر جودو باشگاه های کشور تیم میزان خراسان شمالی برابر تیم های دانشگاه آزاد و پالایش گاز ایلام به پیروزی رسید.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هفته چهارم دهمین دوره لیگ برتر جودو باشگاه های کشور( جام ولایت) در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و تیم موسسه مالی و اعتباری میزان، نماینده خراسان شمالی در این رقابت ها در هر دو مسابقه خود برنده از زمین خارج شد.

به گفته وی در این هفته که هفته نخست از دور برگشت این مسابقات بود دورهای هفتم و هشتم مسابقات برگزار شد که در دور هفتم تیم میزان خراسان شمالی با نتیچه پنج بر یک برابر دانشگاه آزاد به برتری رسید و در دور هشتم هم نماینده استان تیم پالایش گاز ایلام را با حساب چهار بر یک شکست داد.

خسرویار افزود: با وجود این پیروزی ها به دلیل انجام بازی عقب افتاده پاس ثامن الحجج خراسان رضوی با دانشگاه آزاد و پیروزی نماینده مشهد در این بازی و نیز برتری این تیم برابر دو حریف دیگر خود، نماینده خراسان رضوی با 24 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم موسسه مالی و اعتباری میزان نیز با 21 امتیاز در رده دوم ایستاد.

وی عنوان کرد: در این هفته در دیگر باز ها، در دور هفتم نیروی زمینی ارتش با حساب پنج بر صفر نفت مسجدسلیمان را مغلوب کرد، پاس ثامن الحجج پنج بر یک پالایش گاز ایلام را از پیش رو برداشت و در دور هشتم هم این تیم با حساب شش بر یک نفت مسجد سلیمان را مغلوب کرد.

خسرویار افزود: همچنین در این دور دانشگاه آزاد چهار بر یک مغلوب نیروی زمینی ارتش شد و در دیدار عقب افتاده هم پاس ثامن الحجج با حساب پنج بر صفر دانشگاه آزاد را از پیش رو برداشت.

به گفته وی بر اساس نتایج حاصل شده اکنون و در پایان هفته چهارم دهمین دوره لیگ برتر جودوی کشور پاس ثامن الحجج با 24 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، موسسه مالی و اعتباری میزان با 21 امتیاز در رده دوم ایستاده و پالایش گاز ایلام هم با 12 امتیاز در رده سوم است.

خسرویار عنوان کرد: همچنین تیم های نیروی زمینی ارتش با 12 امتیاز، نفت مسجد سلیمان با سه امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی هم بدون امتیاز در رده های بعدی جدول رده بندی لیگ برتر جودو قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم موسسه مالي و اعتباري ميزان خراسان شمالي فصل پيش در نهمين دوره رقابت های لیگ جودو دسته برتر باشگاههای کشور، بالاتر از تيم هاي پاس ثامن الحجج خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی به مقام قهرماني رسيده بود.

کد خبر 2235533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha